چالش های پیش روی پرداخت پاداش به المپین ها

به گزارش نوای پرنده پارسی، برای پرداخت به ورزشکارانی که سهمیه المپیک 2020 را کسب کردند، چالش هایی وجود دارد.

چالش های پیش روی پرداخت پاداش به المپین ها

به گزارش خبرنگار وررشی خبرنگاران، آیین نامه پرداخت حقوق و پاداش به ورزشکارانی که پیروز به کسب سهمیه المپیک شدند در ستاد عالی آنالیز و قرار شد در رشته های انفرادی 5 میلیون تومان به المپین ها داده گردد. اما در حال حاضر چند موضوع پیرامون این مسئله مطرح است.

اول اینکه بعضی از فدراسیون ها از جمله کشتی و وزنه برداری به ورزشکاران خود حقوق ماهیانه پرداخت می نمایند. دوم اینکه شرایط اقتصادی ورزشکاران با هم متفاوت هستند بعضی این مبلغ 60 میلیون برای آنها حیاتی و بعضی احتیاج اقتصادی به این پول ندارند. سوم اینکه بعضی از ورزشکاران در طرح بورسیه ماهیانه 500 دلار از IOC دریافت می نمایند. چهارم شرایط پرداخت حقوق به رشته های تیمی باید تعیین گردد که به چه گونه پرداخت گردد. موضوع پنجم مربوط به نحوه دریافت این حقوق است اینکه به حساب فدراسیون واریز گردد یا ورزشکار.

قرار است این موضوعات در جلسات ستاد عالی آنالیز گردد اما آنچه مسلم است مبلغ 60 میلیون تومان به عنوان پاداش و حقوق پرداخت می گردد.

البته تعیین نیست که این مبلغ به صورت یکجا یا ماهیانه پرداخت می گردد اما مسلما از تیر 98 تا تیر 99 این حقوق برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفتند، در نظر گرفته می گردد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2433

به "چالش های پیش روی پرداخت پاداش به المپین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش های پیش روی پرداخت پاداش به المپین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید