وقتی جوانان برای برطرف مشکل راه روستا دست به جهاد می زنند

به گزارش نوای پرنده پارسی، بخشی از جاده نامناسب روستای شرنگ رنگ و نسه طاویس به شهر با مشارکت جوان دیشموکی و مردم بهسازی شد.

وقتی جوانان برای برطرف مشکل راه روستا دست به جهاد می زنند

به گزارش از،آقای بهادر بیهم جوان خیر دیشموکی گفت:راه روستاهای شرنگ رنگ و نسه طاویس با 70 خانوار مناسب نیست و رفت و آمد مردم این منطقه به سختی انجام می گردد.

وی با بیان اینکه این جاده خاکی به طول 6 کیلومتر زیرسازی مناسبی ندارد اضافه کرد: با یاری اهالی و با استفاده از بیل و کلنگ تونستیم بخشی از این جاده سنگلاخی را ترمیم و برای رفت و آمد مردم،احشام و خودرو مناسب سازی کنیم.

این جوان دیشموکی ادامه داد: با انتشار کلیپ کوشش مردم روستا برای ترمیم جاده با بیل و کلنگ، از سوی فرمانداری شهرستان کهگیلویه یک دستگاه لودر به این منطقه اعزام شد و بخش دیگر این جاده به صورت موقت بهسازی شد.

بیهم با بیان اینکه کوشش مردم تنها بری فصل خشک سال مناسب خواهد بود ادامه داد: با بارش اولین باران یا برف این جاده به مدت چند ماه قطع و دانش آموزان برای رفت و آمد با مشکل روبرو می شوند.

وی از مسئولان درخواست کرد برای برطرف دائم مشکل این جاده مساعدت نمایند.

بیهم با بیان اینکه مردم این مناطق برای امرار معاش خود با احشام و یا پیاده در فصل زمستان زندگی خود را می گذرانند گفت: دامداران و کشاورزان این منطقه برای فروش محصولات باغی، زراعی و تولیدات خود به دلیل نامناسب بودن جاده خسارت های زیادی را متحمل شده اند.

ساخت مدرسه دوکلاسه ابتدایی، مرمت بخشی از راه ارتباطی روستای شرنگ درنگ و فعالیت های عمرانی در روستا از جمله اقدامات این جوان دیشموکی و مردم اهالی شرنگ رنگ و نسه طاویس است.

د

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1898

به "وقتی جوانان برای برطرف مشکل راه روستا دست به جهاد می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی جوانان برای برطرف مشکل راه روستا دست به جهاد می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید