کوتینیو با پاری سن ژرمن به توافق رسید

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، اگر قرار باشد نیمار به تیم فوتبال بارسلونا برود باید تکه هایی از پازل در جای خودش قرار گیرد. اتفاقی که تا به حال به نظر نیفتاده بود. اما روزنامه اسپورت مطلبی دارد که در صورت صحت آن باید شانس پیوستن نیمار به بارسا را بیش از پیش بدانیم.

کوتینیو با پاری سن ژرمن به توافق رسید

پاری سن ژرمن تیم ثروتمندی است و مطمئناً مالک این تیم به راحتی زیر بار فروش بازیکن نمی رود. این تیم در صورتی حاضر به فروش ستارگانش است که بتواند جایگزین مناسبی برای آن ها پیدا کند و گفته می گردد فلیپه کوتینیو با تیم فرانسوی به توافق رسیده است.

پیش از این مطرح شده بود که خود کوتینیو به این انتقال راضی است و پاریس هم بی میل نیست که کوتینیو در تیمش باشد. شاید این نکته به ذهن برسد که کوتینیو همسطح نیمار نیست که جای او را پر کند. اما پاری سن ژرمن با نیمار مشکل دارد و این مسائل در روزهای اخیر به اوج خود رسیدند. از طرفی بسیاری از کارشناسان معتقدند کوتینیو می تواند به زودی به روزهای اوجش بازگردد و به همین دلیل هم لیورپول برای جذب دوباره او کوشش نموده بود.

اسپورت مدعی شده مدیر برنامه های کوتینیو در حال مذاکره با تیم فرانسوی است و تا اینجا توافقات خوبی حاصل شده است. مخصوصاً که لئوناردو، مدیر ورزشی پاریس هموطن کوتینیو است و زمینه حضور او در تیم را هموار نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1564

به "کوتینیو با پاری سن ژرمن به توافق رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتینیو با پاری سن ژرمن به توافق رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید