وزنه برداری گزینشی کلمبیا، انصراف مرادی از رقابت دوضرب؛ سرانجام رؤیای المپیک برای قهرمان ریو

به گزارش نوای پرنده پارسی، سهراب مرادی در مسابقات گزینشی کلمبیا نیز نتوانست به رکورد مجموع 388 کیلوگرم برسد و به دلیل مصدومیت از حضور در حرکت دوضرب انصراف داد.

وزنه برداری گزینشی کلمبیا، انصراف مرادی از رقابت دوضرب؛ سرانجام رؤیای المپیک برای قهرمان ریو

به گزارش خبرنگاران، در انتها مسابقات دسته 96 کیلوگرم پیکارهای قهرمانی بزرگسالان آمریکای جنوبی - گزینشی المپیک که از ساعت 14 پنجشنبه به وقت محلی (23:30 به وقت ایران) در کالی کلمبیا شروع شد، سهراب مرادی در حرکت یک ضرب رکورد 170 کیلوگرم را به نام خود ثبت نموده و البته از ناحیه مچ دست احساس درد کرد تا از حرکت سوم انصراف دهد. او برای حرکت دوضرب نیز روی تخته نیامد تا رکورد مجموع برای این قهرمان کشورمان محاسبه نگردد.

این رقابت ها پنجشنبه شب در دسته 96 کیلوگرم با شش وزنه بردار و در دسته 102 کیلوگرم با سه وزنه بردار پیگیری شد.

مرادی برای اینکه شانس کسب سهمیه المپیک را داشته باشد باید در کلمبیا به رکورد 388 کیلوگرم می رسید که با این حساب رؤیای حضور در المپیک توکیو برای قهرمان المپیک ریو تمام شده است.

سهراب مرادی که اوایل اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی آسیا - گزینشی المپیک نتوانست به امتیاز لازم برسد، بعد از آنکه از فدراسیون جهانی خواست امتیاز کلمبیا به جای مسابقات سوئیس برای او لحاظ گردد، راهی کلمبیا شد.

کیانوش رستمی اما امیدوار به قبول درخواستش از سوی فدراسیون جهانی و محاسبه امتیاز سوئیس در جمع امتیازاتش، دقیقه نود از شرکت در مسابقات کلمبیا انصراف داد. IWF در انتها مسابقات کلمبیا با جمع آوری امتیازات، اسامی وزنه بردارانی را که در این جهت طولانی پیروز به کسب امتیاز لازم شدند، به کمیته ملی المپیک کشورها معرفی خواهد نمود.

ایران دو سهمیه برای حضور در المپیک دارد که انتخاب از بین مدعیانی که از سوی فدراسیون جهانی نام شان اعلام خواهد شد، صورت خواهد گرفت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6878

به "وزنه برداری گزینشی کلمبیا، انصراف مرادی از رقابت دوضرب؛ سرانجام رؤیای المپیک برای قهرمان ریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری گزینشی کلمبیا، انصراف مرادی از رقابت دوضرب؛ سرانجام رؤیای المپیک برای قهرمان ریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید