نقش مؤثر نیرو های شهرداری تهران در نظافت کربلا

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون شهردار کربلا بر نقش مؤثر نیرو های شهرداری تهران در نظافت کربلا تاکید نمود.

نقش مؤثر نیرو های شهرداری تهران در نظافت کربلا

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید محمد انور با اشاره به حضور هرساله شهرداری تهران در شهر کربلا همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین گفت: البته این حضور تنها به شهر کربلا محدود نمی گردد و نیرو های شهرداری تهران در شهر های نجف، کوفه و حدفاصل نجف تا کربلا به زائران خدمات رسانی می نمایند.

وی با بیان اینکه تمامی این اقدامات با همکاری و تعامل مستقیم شهرداری تهران و کربلا صورت می گیرد، ادامه داد: در سال های گذشته ارتباط بسیار خوبی میان طرف ایرانی و عراقی شکل گرفت و این روند هر سال تداوم پیدا کرد.

انور با بیان اینکه با توجه به حجم بالای جمعیت حاضر در شهر کربلا همزمان با مراسم اربعین، خدمات رسانی بسیار سخت می گردد، گفت: حضور نیرو های شهرداری تهران به همراه تجهیزات، امکان نظافت شهر آن هم در شرایطی که جمعیت چندین برابر حالت معمول می گردد، را فراهم می سازد.

معاون شهردار کربلا با تاکید بر تقسیم بندی وظایف مطرح نمود: نیرو های شهرداری مسئولیت نظافت اطراف حرم را برعهده داشتند و زباله های جمع آوری شده با ماشین های شهرداری کربلا به محل دپو منتقل می شد.

انور در سرانجام ضمن تقدیر از نیرو های شهرداری تهران برای نظافت کربلا توضیح داد: یکی از ویژگی های مهم تیم شهرداری تهران این است که با سرانجام روز اربعین، خدمات رسانی این نیرو ها تمام نمی گردد و این نیرو ها تا پاکسازی کامل بخش های که مسئولیت نظافت آن را برعهده داشتند، به فعالیت خود ادامه می دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2784

به "نقش مؤثر نیرو های شهرداری تهران در نظافت کربلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش مؤثر نیرو های شهرداری تهران در نظافت کربلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید