مشکل خروجی برای دو کشتی گیر جوان؛ امیدها با ترکیب ناقص به آسیایی می روند

به گزارش نوای پرنده پارسی، تیم ملی کشتی آزاد ایران در حالی به دنبال حضور در مسابقات امیدهای آسیا است که شنیده شده دو تن از کشتی گیران این تیم با مشکل خروجی روبرو هستند.

مشکل خروجی برای دو کشتی گیر جوان؛ امیدها با ترکیب ناقص به آسیایی می روند

اگر مشکل خروجی افشین رحمانی و علی سوادکوهی رفع نگردد، تیم ملی امید اجازه تغییر ترکیب تیم را نداشته و به اجبار با تیم ناقص راهی مغولستان می گردد.

تیم ملی آزاد امید روز 29 اسفند ماه تهران را به مقصد اولان باتور مغولستان ترک می نماید تا در اولین دوره مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا شرکت کند.

دو کشتی گیری که قرار است این تیم را در این رقابت ها همراهی نمایند با توجه به اینکه دوره سربازی را طی می نمایند، با مشکل خروجی روبرو هستند و این روزها فدراسیون کشتی و البته وزارت ورزش پیگیر رفع شدن مشکل خروجی این دو کشتی گیر هستند و همچنان فرصت برای همکاری با مجموعه کشتی برای حضور رحمانی و سوادکوهی در ترکیب تیم امید وجود دارد؛ اما درصورتی که مشکل رفع نگردد، به گفته هادی حبیبی سرپرست تیم ملی آزاد، فرصت و امکان جایگزینی وجود ندارد.

هادی حبیبی در اینباره گفت: ما دیگر وقتی برای تغییر لیست نداریم و برای همه نفرات بلیت و ویزا نیز تهیه شده است. امکان جابه جایی وجود ندارد و اگر خروجی را دریافت نکنیم، باید در دو وزن خالی باشیم و با ترکیب ناقص به قهرمانی آسیا برویم.

5

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 990

به "مشکل خروجی برای دو کشتی گیر جوان؛ امیدها با ترکیب ناقص به آسیایی می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل خروجی برای دو کشتی گیر جوان؛ امیدها با ترکیب ناقص به آسیایی می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید