مرگ دلخراش پسر 4ساله پیش چشمان پدرش

به گزارش نوای پرنده پارسی، سریال تلخ و تکراری برق گرفتگی بچه ها با کابل های فرسوده و اتصالی های برق با میله های فلزی، این بار با مرگ پسری 4ساله در تهران رقم خورد.

مرگ دلخراش پسر 4ساله پیش چشمان پدرش

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه ایران، ساعت 8 شب یکشنبه 2 شهریور، ساکنان کوچه هادی در چهارراه خلیج فارس تهران، شاهد وقوع حادثه تلخی بودند که داغی عظیم بر دل خانواده گراوند گذاشت. کیارش پسر 4ساله خانواده با برادر کوچکش در حال بازی بودند که با دیدن دوستانشان که در کوچه پای تیربرق نشسته بودند، با خوشحالی به طرف آنها دویدند. این آخرین سکانسی بود که پدر کیارش از شادی پسرش به خاطر دارد و بعد از آن حادثه ای رقم خورد که زندگی را به کام مرد جوان و خانواده اش تلخ کرد.

کیانوش، پدر کیارش در حالی که برای مراسم تدفین پسر 4 سال و نیمه اش آماده می شد، با گریه گفت: در کنار تیربرق کوچه، یک میله آهنی بود که کابل برق به آن متصل بود. بچه ام مقابل چشمان من دستش را به میله آهنی گرفت و درجا خشک شد، برق او را گرفت. بچه ام را بغل کردم و با موتورسیکلت به بیمارستان فیاض بخش بردم، اما نیم ساعت بعد از این ماجرا گفتند پسرم فوت نموده است.

او می گوید: یک پسر کوچکتر از کیارش دارم اما نمی دانم چطور می توانم با غم مرگ بچه ام کنار بیایم.

گزارش مرگ پسر خردسال به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد و بازپرس جنایی دستور آنالیز علت حادثه و شناسایی مقصران را صادر کرد.

شامگاه 18 مرداد سال جاری نیز پسری 12 ساله به نام مهدی در پارک لاله تهران در حال بازی پینگ پنگ بود که توپ او داخل باغچه افتاد و زمانی که پسرک برای برداشتن توپش به سمت باغچه رفت، دستش به تیر برق خورد و به علت اتصال برق جان باخت.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4893

به "مرگ دلخراش پسر 4ساله پیش چشمان پدرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ دلخراش پسر 4ساله پیش چشمان پدرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید