سلطانی فر: لیگ برتر فوتبال منظم و با امنیت برگزار خواهد شد، نباید در برخورد با خاطیان اغماض گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، وزیر ورزش و جوانان گفت: لیگ برتر فوتبال سال جاری منظم تر و در امنیت و آسایش کامل طرفداران برگزار می گردد.

سلطانی فر: لیگ برتر فوتبال منظم و با امنیت برگزار خواهد شد، نباید در برخورد با خاطیان اغماض گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان, ششمین جلسه امنیت رویدادهای ورزشی با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، داورزنی معاون قهرمانی، احمدی معاون فرهنگی، تاج رئیس فدراسیون، سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران، سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله و مسؤلان وزارت کشور و نهادهای برگزاری مسابقات در محل وزارت ورزش تشکیل شد.

مسعود سلطانی فر در ابتدای جلسه با تقدیر از زحمات زیاد نیروی انتظامی در برگزاری مسابقات فوتبال کشور گفت: نزدیک به شش هزار مسابقه فوتبال توسط فدراسیون فوتبال در رده های مختلف سالیانه برگزار می گردد و تامین امنیت و آسایش خاطر طرفداران با نیروی انتظامی است و از این بابت از آنها بسیار ممنونم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فرمانده میدان در مسابقات ورزشی نیروی انتظامی است و همه باید با آنها هماهنگ باشند. لیگ برتر فوتبال سال جاری منظم تر و در امنیت و آسایش کامل طرفداران برگزار می گردد و فدراسیون فوتبال وظیفه اصلی را در کنترل وضعیت انضباطی باشگاه ها و تیم ها دارد و نباید در برخورد با خاطیان اغماض کند.

وزیر ورزش و جوانان شادی و رضایت مردم را دستاورد مهم اجتماعی لیگ برتر فوتبال دانست و گفت: نیت اصلی برگزار کنندگان باید حفظ نشاط اجتماعی و رضایت طرفداران از راستا فوتبال و ورزش باشد.

وی درباره نقش صدا وسیما و برنامه ورزشی در لیگ برتر آینده گفت: تلویزیون نقش معین کننده در آرامش بخشی تماشاگران و محیط فوتبال دارد و در کنار آن رادیو با آگاهی بخشی و کمک به انتشار اطلاعات درست، کمک کننده مسؤلان برگزاری و باشگاه هاست.

سلطانی فر از دست اندرکاران برگزاری لیگ برتر و فدراسیون فوتبال خواست تعامل بیشتری با رسانه ها و خبرنگاران داشته باشند و جلوگیری از دامن زدن به نگرانی و دلهره و اضطراب و مقابله با شایعات را وظیفه و رسالت مهم اصحاب رسانه دانست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2290

به "سلطانی فر: لیگ برتر فوتبال منظم و با امنیت برگزار خواهد شد، نباید در برخورد با خاطیان اغماض گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: لیگ برتر فوتبال منظم و با امنیت برگزار خواهد شد، نباید در برخورد با خاطیان اغماض گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید