در خصوص جودو نباید شتاب زده عمل کرد، منتظر اقدام بعدی فدراسیون جهانی هستیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- رییس کمیته ملی المپیک گفت: در خصوص جودو نباید شتاب زده و احساسی عمل کرد اما خواست جامعه جودو برداشتن تعلیق کامل است.

در خصوص جودو نباید شتاب زده عمل کرد، منتظر اقدام بعدی فدراسیون جهانی هستیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، رضا صالحی امیری در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر قایقرانی بیان نمود: در ایام مبعث هستیم و این روز خجسته را به ملت ایران تبریک می گوییم. امیدواریم این بلای کرونا برطرف گردد. در دو سال گذشته چند اتفاق مهم در قایقرانی افتاد اول این که سهرابیان از جنس قهرمانان است و مجموعه قایقرانی نسبت به او اقبال خوبی دارد. دوم این که او با برنامه است و از کارهای احساسی پرهیز می نماید. در قایقرانی مدیریت خوبی وجود دارد در آینده در آسیا و دنیا و در میان مدت در المپیک می درخشد.

او ادامه داد: این فدراسیون در بحث تجهیزات و امکانات پر هزینه است. از ظرفیت ملی استفاده شده است. کمیته ملی المپیک و وزارت نیز به این فدراسیون یاری نموده است. سهرابیان از ظرفیت باشگاه ها، ارگان ها و دانشگاه ها استفاده نموده است. باید روی این رشته چون پر مدال است سرمایه گذاری کرد. دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی، شمشیربازی صندلی ما را در دنیا تغییر می دهند. باید استراتژی ویژه برای این رشته ها داشته باشیم.

صالحی امیری در خصوص نتیجه دادگاه جودو نیز گفت: در خصوص جودو نباید شتاب زده و احساسی عمل کرد. ما باید منتظر اقدامات بعدی فدراسیون دنیای باشیم. البته مجوز حضور در رویداد آسیایی گام عظیم به سمت جلو است. جامعه جودو انتظار دارد هر چه سریع تر تعلیق کامل از ایران برداشته گردد و شرایط حضور در مجماع دنیای و آسیایی فراهم گردد. امیدواریم در نهایت تصمیم عاقلانه گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6516

به "در خصوص جودو نباید شتاب زده عمل کرد، منتظر اقدام بعدی فدراسیون جهانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خصوص جودو نباید شتاب زده عمل کرد، منتظر اقدام بعدی فدراسیون جهانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید