خیابان نجات الهی تهران یکطرفه می گردد ؛ پیاده روها عریض می شوند ، گذر صنایع دستی رونق می گیرد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش تهران گفت: خیابان شهید نجات الهی از خیابان سمیه تا کریمخان مانند بخش جنوبی این خیابان، از فردا (سه شنبه) یکطرفه می گردد.

خیابان نجات الهی تهران یکطرفه می گردد ؛ پیاده روها عریض می شوند ، گذر صنایع دستی رونق می گیرد؟

خبرنگاران: ولی مسگر نجاتی با بیان این خبر اضافه کرد: از فردا خودروها از محور جنوب به شمال خیابان امکان تردد دارند.

وی ادامه داد: یکطرفه شدن خیابان شهید نجات اللهی در پی مطالعات فنی و کارشناسی و به منظور عریض شدن پیاده روها و با توجه به تعریف گذر صنایع دستی برای این معبر اجرایی می گردد تا شهروندان امکان تردد راحت تر و بهره مندی بهتر از فضای گذر را داشته باشند.

نجاتی با بیان اینکه طول خیابان شهید نجات الهی یک و نیم کیلومتر و عرض آن 20 متر است گفت: با توجه به عریض شدن پیاده روها از عرض سواره رو کاسته شده و به همین منظور تردد خودروها یک طرفه شده و جهتهای جایگزین تعریف می گردد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 یادآور شد: خیابان حافظ و خیابان عضدی جنوبی به عنوان جهت جایگزین تعریف شده تا بار ترافیکی ایجاد نگردد.

به گفته وی با توجه به سیاست های مدیریت شهری برای تبدیل تهران به شهری انسان محور اجرای چنین طرح هایی در دستور کار قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: چمدان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1966

به "خیابان نجات الهی تهران یکطرفه می گردد ؛ پیاده روها عریض می شوند ، گذر صنایع دستی رونق می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان نجات الهی تهران یکطرفه می گردد ؛ پیاده روها عریض می شوند ، گذر صنایع دستی رونق می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید