خبرنگاران حمایت تیم ملی والیبال موجب سربلندی ایران است

به گزارش نوای پرنده پارسی، اردبیل - خبرنگاران - سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: حمایت منطقی و پرشور تیم ملی و کسب نتایج بهتر سبب سربلندی بیش از پیش کشورمان در دنیا خواهد شد.

خبرنگاران حمایت تیم ملی والیبال موجب سربلندی ایران است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، افشین داوری شامگاه پنجشنبه در نشست اعضای ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های دنیا با خبرنگاران استان اردبیل اضافه نمود: تیم ملی والیبال هم از لحاظ روحی و جسمانی و هم از نظر نتایج در مسابقه های اخیر در شرایط مطلوب واقع شده است و حمایت مستمر و همه جانبه مردم ورزش دوست اردبیل باعث آمادگی بیش از پیش این تیم و کسب افتخارات دیگر برای ایران زمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه دست اندرکاران برگزاری هفته چهارم مسابقه های لیگ والیبال ملتهای دنیا در اردبیل زحمات فراوانی را برای میزبانی هرچه شایسته تر این رویداد بسیار بزرگ ورزشی متحمل شده اند آمادگی این استان برای این منظور باوجود برخی کاستی ها در امکانات و زیرساخت ها را نشانه ای از تدبیر و همدلی مدیران استانی و نیز انسجام و همکاری مردم فهیم منطقه دانست.

او ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی دنیای و به خصوص رشته والیبال محدودیت ها و شرایط خاص خود را دارد و ناظران و دست اندرکاران فدراسیون والیبال از ابتدا تا خاتمه حضور تیم ها و نیز برگزاری مسابقه با حضوری جدی و مستمر تمام نقاط ضعف و قوت را زیر نظر داشته و بر اساس آنها امتیازهای منفی و مثبت میزبانی را در چک لیست ها ثبت می کنند.

داوری، با بیان اینکه بالا بودن امتیازهای منفی در این چک لیست ها سبب جریمه های نقدی فدراسیون می گردد اضافه نمود: این موضوع در ارائه امتیاز میزبانی به کشورها و استان ها در آینده تأثیر منفی دارد.

او از همه دست اندرکاران و به خصوص ورزش دوستان و هواداران رشته پرتحرک و مهیج والیبال در اردبیل خواست تا با همکاری هرچه بیشتر و رعایت نظم و انضباط در سالن مسابقه ضمن فراهم کردن زمینه پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان شرایط مطلوبی را برای جلب رضایت فدراسیون بین المللی والیبال و دادن امتیازهای میزبانی در آینده به این استان رقم بزنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این نشست گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر و مطلوب تر این دوره از مسابقات در استان اردبیل با همکاری مسؤولان کمیته و نیز مدیران ادارات و ارگان های ذیربط اجرا شده اند.

بهرام آقاخانی اضافه نمود: موارد مربوط به برخی کاستی ها و مسائل در مراحل برگزاری هفته سوم از سوی فدراسیون والیبال ایران به این اداره کل و کمیته های ذیربط ابلاغ و نسبت به برطرف همه آنها اقدام شده تا شاهد برگزاری یک رویداد ورزشی باشکوه با کمترین مسائل و حواشی در اردبیل باشیم.

او به چگونگی فروش اینترنتی بلیط مسابقات هفته چهارم لیگ والیبال مردان دنیا در اردبیل اشاره و اظهار کرد: چهار هزار و 400 جایگاه در استادیوم رضازاده اردبیل شماره گذاری و بلوک بندی شده و بلیط به تماشاگران، پیش کسوتان و خبرنگاران اختصاص یافته اند.

وی با اشاره به برخی گلایه ها در زمینه چگونگی فروش بلیط های این دوره از مسابقات والیبال گفت: بلیط های مربوط به روز اول در مدت پنج دقیقه؛ روز دوم 40 دقیقه و روز سوم در 50 دقیقه به فروش رفتند.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل نیز در این نشست از کوشش همه خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه های گروهی این استان در زمینه یاری به میزبانی شایسته و برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر مسابقات والیبال هفته چهارم مردان دنیا در این شهر قدردانی کرد.

نادر فلاحی اضافه نمود: با کوشش همه دست اندرکاران، اردبیل از یک آمادگی 100 درصدی برای این منظور برخوردار است و امید می رود که با ادامه این روند شاهد برگزاری مطلوب این رویداد بزرگ ورزشی در این شهر باشیم.

وی از مردم اردبیل خواست از حضور بدون بلیط برای دیدن مسابقات در سالن خودداری کنند و تماشاگران نیز بطور یکپارچه و منظم با سردادن فریادهای ایران ایران در استادیوم تیم ملی والیبال کشورمان را تشویق کنند.

او معرفی هرچه بهتر و بیشتر داشته های طبیعی و تاریخی ارزشمند استان اردبیل به دنیایان و نیز جهش ورزش به خصوص رشته والیبال این استان را از اهداف میزبانی این رویداد بسیار بزرگ ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، همچنین امشب اکبر بهنامجو استاندار اردبیل به همراه معاونان خود با حضور در میدانی در نزدیکی استادیوم حسین رضازاده اردبیل، المان مخصوص این رقابت ها را رونمایی کرد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات برای میزبانی بهتر و برگزاری هرچه شایسته تر این مسابقات نهاده شد.

همچنین بطور همزمان از ساعت 20 شامگاه امشب همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری این رویداد ورزشی با حضور در مکان استادیوم وظایف محوله خود را تمرین کردند.

هفته چهارم مسابقات لیگ والیبال مردان دنیا از فردا آدینه تا دوم تیر سال جاری در استادیوم شش هزار نفری حسین رضازاده اردبیل برگزار می گردد.

6019/ 6016

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1483

به "خبرنگاران حمایت تیم ملی والیبال موجب سربلندی ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمایت تیم ملی والیبال موجب سربلندی ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید