حرکات مدرن ورزش پیلاتس در خانه (در سال 2020) تحول سریع بدن

به گزارش نوای پرنده پارسی، امکان انجام ورزش پیلاتس در خانه و باشگاه امکان پذیر است و با توجه به شرایط کنونی و عدم دسترسی به باشگاه، به سادگی می توانید این ورزش را در خانه انجام دهید و تناسب اندام خود را حفظ کنید. برای آشنایی با نحوه انجام این ورزش و تمرینات مربوط به آن، ما را همراهی کنید

حرکات مدرن ورزش پیلاتس در خانه (در سال 2020) تحول سریع بدن

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ضرورت انجام ورزش پیلاتس در خانه

اگر ماندن در خانه برایتان یکنواخت شده است و تمایل دارید فعالیت بدنی خود را با ورزش بالا ببرید، به شما ورزش پیلاتس در خانه را توصیه می کنیم. ورزش پیلاتس در خانه سبب افزایش میزان انعطاف و قدرت بدنی شما می شود، احتیاجی به تهیه وسایل ورزشی ندارد و تنها کافیست که پشتکار خود را برای انجام حرکات به کار بگیرید.

انجام ورزش پیلاتس در خانه به شما یاری می نماید که چربی های ناحیه شکمی و ران را بسوزانید و همچنین سبب خوش فرم شدن عضلات این قسمت ها می شود. اگر فردی مبتدی هستید می توانید 3 روز در هفته، در مدت زمان 10 تا 15 دقیقه به انجام حرکات مربوط به آن بپردازید و رفته رفته با توجه به افزایش توانایی بدنی، مدت زمان و تعداد دفعات آن را افزایش دهید.

بهتر است تمرینات خود را بر روی یک تشک انجام دهید، فضایی را معین نموده و لباس مناسب را برای آن تدارک ببینید. لباسی که برای ورزش پیلاتس در خانه انتخاب می کنید باید دارای بافت کشی و قابلیت تهویه مناسب باشد، شلوار کشی و تیشرت تنگ می تواند انتخاب مناسبی باشد.

نحوه انجام ورزش پیلاتس در خانه

در ابتدا ضروری است نحوه تنفس صحیح را تمرین کنید، به پشت دراز کشیده و پاها را دراز کنید، یکی از دستانتان را بر روی شکم و دست دیگر را بر روی قفسه سینه بگذارید، یک دم عمیق انجام داده و سعی کنید هوای بیشتری را به داخل شش ها وارد کنید. سپس عضلات شکم را منقبض نموده و بازدم عمیقی انجام دهید، این نوع تنفس را چندین مرتبه تکرار کنید. در صورت احتیاج به استراحت سعی کنید از تنفس صحیح بهره ببرید تا میزان اکسیژن بیشتری به بدنتان برسد.

Leg Circle:

به پشت دراز کشیده و دست ها را در کنار خود قرار دهید، کف دست ها بر روی زمین باشد، یک پا را بر روی زمین قرار داده و زانوی خود را خم کنید، پای دیگر را بلند نموده و در دایره ای فرضی آن را حرکت دهید. می توانید پس از آن در جهت عقربه های ساعت و یا خلاف آن این حرکت را انجام دهید و پس از استراحت، این کار را برای پای دیگر خود نیز انجام دهید.

ورزش پیلاتس در خانه و انجام حرکت Leg Circle

Roll up:

بر روی زمین دراز کشیده و کف دست ها را در بالای سر به یکدیگر بچسبانید، دست ها را بالا بیاورید و همزمان با آن بالا تنه خود را بلند کنید و سعی کنید ست ها را تا رسیدن به انگشتان پا ادامه دهید و سپس به حالت اولیه بازگردید. می توانید این حرکت را تا 5 بار تکرار نموده و پس از استراحتی کوتاه، به ادامه تمرینات خود برای انجام ورزش پیلاتس در خانه بپردازید.

انجام ورزش پیلاتس در خانه با حرکت Roll up

Hundred:

به پشت دراز بکشید، پاها را خم نموده به صورتی که زاویه ران و شکم و همچنین زاویه ساق پا با ران، 90 درجه باشد، دست ها را در کنار خود قرار دهید، کمی سر و گردن را بالا آورده و دست ها را از زمین بلند کنید و دوباره به زمین نزدیک کنید. این حالت را تا 10 دم و بازدم حفظ نموده و پس از استراحت دوباره تمرینات خود را از سر بگیرید.

انجام ورزش پیلاتس در خانه با انجام Hundred

Double-Leg Stretch:

روی زمین دراز بکشید و پوزیشنی مانند شکل زیر را ایجاد کنید، پس از آن دستان خود را جلو آورده و پاها را که از زانو خم شده اند در آغوش بگیرید و سپس به شرایط اولیه خود بازگردید، می توانید 10 تا 15 بار این حرکت را تکرار کنید.

انجام ورزش پیلاتس در خانه با حرکت Double-Leg Stretch

ضروری است قبل از آغاز ورزش پیلاتس در خانه، بدن خود را گرم کنید تا بتوانید با آمادگی بیشتری حرکات را انجام دهید همچنین پس از اتمام نیز ضروری است بدن خود را سرد کنید تا عضلات دچار گرفتگی نشوند. در ابتدا با حرکات ساده آغاز کنید و به تدریج که مهارت بدنی بالاتری پیدا کردید، حرکات پیچیده را انجام دهید.

انجام صحیح تمرینات، هیچ آسیبی برای فرد ایجاد نمی نماید و سبب می شود به تدریج انعطاف بدن بالاتر رفته و ماهیچه ها قویتر گردند. توجه داشته باشید که اگر عضلات شما در حین تمرین، کشیدگی مطلوبی نداشت می توانید دو بطری را از آب یا شن پر نموده و در هنگام انجام ورزش پیلاتس در خانه از آن بهره ببرید. داشتن درد در روزهای ابتدایی کاملا عادی بوده و برای کمتر شدن آن می توانید از دوش آب گرم پس از انجام تمرینات بهره ببرید.

(سایت اتاق هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای زیر ندارد و صرفا جهت راحتی در انتخاب بازدیدنمایندگان این پست را تهیه نموده است)

  • نحوه نمایش کالاها

توپ پیلاتس لدراگوما مدل Maxafe Softball قطر 26 سانتی متر

برای افرادی که ورزش بدنسازی را بدون دستگاه انجام می دهند، توپ تناسب اندام لدراگوما وسیله ای مناسب است. با این توپ می توانید ورزش و حرکات کششی را حتی در منزل هم انجام دهید. این توپ که با نام Maxafe Softball عرضه می شود، تا 500 کیلوگرم وزن را می تواند تحمل کند. ویژگی دیگر آن هم مقاومت بالا در برابر برخورد با اجسام تیز است بطوری که اگر حتی با چاقو هم برای پاره کردن آن کار ساده ای نخواهید داشت

60,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس 2 متر مدل FINAL 2019 ضخامت 0.5 میلی متر

کش پیلاتس 200 سانتی متری معرفی شده در این بخش از جنس پلاستیک نرم و با دوام می باشد که داری ضخامت 0.5 و عرض 15 سانتی متری عرضه می شود که در نهایت هم از افزایش قدرت، سرعت و استقامت عضلات تان حس خوشایندی خواهید داشت. استفاده از کش پیلاتس به مکان مخصوص احتیاجی ندارد و نه تنها در سالن های ورزشی و پارک ها بلکه در خانه هم می توان از آن ها استفاده کرد

43,400 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس نیشن فیتنس مدل مینی لوپ

کش مینی لوپ نیشن فیتنس محصولی با کیفیت برای انجام تمرینات عضلانی و کششی می باشد. این محصول با سه مقاومت کاربردی برای تمرینات مختلف طراحی شده که به ترتیب رنگ از مقاومت کم به زیاد رنگ های زرد سبز ابی قرمز مشکی است که افراد مبتدی تا حرفه ای می توانند انتخاب و استفاده نمایند. این کش ها در ورزش هایی همچون پیلاتس و کراس فیت و آمادگی جسمانی و فیتنس کاربرد فراوان دارند.

36,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس وی کی اسپورت کد 2019

مشخصات

  • ابعاد

    200x15x0.05 سانتی متر

  • وزن

    70 گرم

  • جنس

    لاستیک

50,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس طرح TRX مدل TWD-1703

کش لوپ 1703 از جنس لاتکس فراوری شده است که این باعث کشسانی و مقاومت زیاد نسبت به سایر مدل ها میباشد. این مدل در 4 رنگ زرد ، نارنجی ، طوسی ، مشکی به صورت تکی عرضه میشود.

20,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

توپ پیلاتس و یوگا تراباند با قطر 25 سانتی متر

مینی بال که بعنوان توپ ضد استرس شناخته می شود، سبک، مقاوم و دارای رنگهای متنوع می باشد. تماس با سطح نرم و مخملی آن بسیار دلپذیر است. استفاده روزانه از این توپ میتواند باعث بهبود ادراک حسی، گردش خون، تعادل، ظرفیت ایروبیک و کنترل موتوری شود. این توپ در بسیاری ازبرنامه های تمرینات ورزشی جهت افزایش توانایی فنی استفاده می شود

31,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس پاورلوب تی ار ایکس مدل 5103 بسته 4 عددی سایز M

مشخصات

  • ابعاد

    25 × 5 سانتی متر

  • وزن

    100 گرم

  • سایر توضیحات

    محصول دارای 4 کش با مقاومت های مختلف

103,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس ریسینسز مدل RAC201

مشخصات

  • ابعاد

    1*5*31 سانتی متر

  • وزن

    30 گرم

  • جنس

    لاتکس

24,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

زیرانداز یوگا و پیلاتس ضخامت 6 میلی متر

امروزه برای ورزش هایی مانند یوگا که تماس زیادی با سطح زمین دارند، وسایلی طراحی شده است که از آسیب رسیدن به ورزش کاران جلوگیری می نماید. زیرانداز یوگا و پیلاتس ضخامت 6 میلی متر زیراندازی سبک، نرم، غیرسمی، ضدلغزش و بادوام است. جنس این پد ورزشی از فوم PVC است. PVC یا پلی وینیل کلراید یکی از پلاستیک های بسیار پرکاربرد است که از این نوع پلاستیک منعطف معمولا در ساخت لوله ها استفاده می شود. این پد در ابعادی بسیار مناسب و برابر با 172x60x0.6 سانتی متر عرضه شده است

72,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

زیرانداز یوگا و پیلاتس ساتوا مدل GH103 ضخامت 6 میلی متر

ورزش کردن نقش مهمی در سلامتی فرد دارد. ورزش باید به بخش جدانشدنی زندگی هر فرد تبدیل شود. برای ورزش ابزار و وسایلی احتیاج است. یکی از این ابزار زیرانداز است. زیرانداز یوگا و پیلاتس ساتوا مدلGH103 دارای ضخامت 6 میلی متر است. مت ورزشی ساتوا از دو بخش پارچه ای و فوم پلیمری تشکیل شده است

420,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس گلدن استار مدل LS3204 ضخامت 0.65 میلی متر

کش پیلاتس گلدن استار مدل LS3204 یک انتخاب مناسب برای ورزش کردن در خانه است. هنگامی که زمان لازم برای ورزش کردن در باشگاه را ندارید می توانید از این کش استفاده نموده و همواره سالم بمانید. این کش در ابعاد و بسته بندی مناسب به شما عرضه شده و قابل حمل در هر زمان و مکانی خواهد بود در این صورت به راحتی ورزش خواهید کرد

42,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس تراباند مدل یک تا پنج 120 سانتی متری

پیلاتس متشکل از ورزش هایی است که باعث افزایش تمرکز بر انعطاف و قدرت در تمام اندام های بدن بدون تاثیر بر حجم عضلات می شود. این ورزش باعث هماهنگی بین بدن و مغز میشود و در هر سنی توانایی فرد را بالا میبرد .برای وارد کردن فشارهای متفاوت به بدن میتوان از کش های پیلاتس با ضخامت های مختلف استفاده کرد

19,800 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس مینی لوپ مکانیک مدل L25

کش پیلاتس مدل L25 وسیله ای مناسب برای انجام فعالیت های ورزشی در خانه و باشگاه است. این کش تهیه شده از لاتکس طبیعی بوده و ضد حساسیت می باشد. هر رنگ از این کش ها دارای سطح مقاومتی مختلفی است و شما می توانید با توجه به سطح آمادگی جسمانی تان کش مناسب برای فعالیت ورزشی خود را انتخاب کنید. کش رنگ مشکی بالاترین سطح مقاومت و کش زرد کمترین سطح مقاومتی را دارد.

25,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس مدل 010 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد

    0.1×4×30 سانتی متر

  • وزن

    100 گرم

  • جنس

    سیلیکون

139,900 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس دو متری لیبنلی مدل طلایی

کش پیلاتس یک باند الاستیک است که برای تمرین های بازتوانی و فیزیوتراپی، بخصوص در دوران نقاهت مصدومیت های ماهیچه ای مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین در توانبخشی قلبی برای تقویت تدریجی بدن استفاده میشود. کش های پیلاتس علاوه بر اینکه برای کاربران هزینه پایینی دارد، برای سطوح مختلف آمادگی بدنی قابل استفاده است.

30,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس کد 140

مشخصات

  • ابعاد

    200*15*0.55 سانتی متر

  • وزن

    100 گرم

  • سایر توضیحات

    طول 200 سانتی متر

  • عرض 15 سانتی متر

39,900 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس مینی لوپ لیبنلی مدل 1 تا 4

عالی برای هر تمرینی: این مجموعه مینی لوپ مقاومتی می تواند با هر برنامه تمرینی ازجمله یوگا، پیلاتس و موارد دیگر همراه شود: برای تمرینات عمومی، حرکات کششی، تمرین های قدرتی. این ست مینی لوپ از کش لاتکس باکیفیت بالا ساخته شده تا در برابر شدیدترین تمرینات مقاومت نمایند. دارای سه سطح مقاومت: معمولی، سنگین و فراسنگین

38,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس ALJA SPORT طول 120 ضخامت (صورتی 0.35) یا (سبز 0.45) یا (آبی 0.55)

کش پیلاتس آلجا اسپورت با 3 ضخامت متفاوت از کم به زیاد صورتی 0.35 ، سبز 0.45 ، آبی 0.55 میلی متر از لوازم ورزشی مناسب برای گرم کردن و انجام تمرینات کششی و قدرتی است.. این کش با کنترل فشاری که به بدنتان وارد می شود می تواند به افزایش قدرت، سرعت و استقامت یاری کند

19,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس ریسینز کد PI-01-03

کش های پیلاتس برای لاغری یکی از لوازم ورزشی پرکاربرد در بیشتر باشگاههای ورزشی می باشد, که با نامهای دیگری نظیر کش بدنسازی, کش تمرین نیز خوانده می شود. کش های پیلاتس در رنگ ها, ضخامت ها و طول های مختلفی موجود می باشند که هر یک از این کش ها دارای قدرت متفاوتی است. برای انجام ورزش پیلاتس و استفاده از این نوع کش ها اگر به عنوان مبتدی آغاز به کار نموده اید

23,060 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس کد PI-03-04

کش های پیلاتس برای لاغری یکی از لوازم ورزشی پرکاربرد در بیشتر باشگاههای ورزشی می باشد, که با نامهای دیگری نظیر کش بدنسازی, کش تمرین نیز خوانده می شود. کش های پیلاتس در رنگ ها, ضخامت ها و طول های مختلفی موجود می باشند

22,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس کد 148 بسته 5 عددی

کش های پیلاتس مدل مینی لوپ که با نامهای پاور لوپ و لوپ کوتاه شناخته می شوند در سال های اخیر مورد استقبال بانوان ورزشکار در رشته های یوگا و پیلاتس واقع شده است. کش های لوپ معرفی شده در این بخش از 99 درصد لاستیک ساخته شده و فقط 1 درصد آن حاوی محلول پروتینه بوده و دارای طول 30 سانتی متری ، ضخامت 1 میلی متری و عرض 6 سانتی متر می باشد

104,930 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کاور زیر انداز یوگا پیلاتس پلاس مدل Ultimate Yogi 2019

مشخصات

  • ابعاد

    20*20*70 سانتی متر

  • جنس

    برزنت

  • قابلیت شستشو

    دارد

  • کاور

    دارد

  • سایر توضیحات

    کاور زیر انداز یوگا و پیلاتس

55,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

توپ پیلاتس پبلکس مدل 001 قطر 25 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد

    28 سانتی متر

  • وزن

    180 گرم

39,800 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس مینی لوپ حرفه ای ترابند مدل 4040 GiGAMAN قطر 30CM مجموعه 4 عددی به همراه پاور بالانس

مشخصات

  • ابعاد

    30*5 سانتی متر

  • وزن

    100 گرم

  • سایر توضیحات

    4 عدد کش مینی لوپ

  • در 4 ضخامت متفاوت

  • آبی و سبز و قرمز و مشکی

169,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس گلدن استار مدل 08

مشخصات

  • ابعاد

    50*5 سانتی متر

  • وزن

    50 گرم

  • سایر توضیحات

    بسیار مقاوم

33,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

توپ پیلاتس مدل ch2142

مشخصات

  • ابعاد

    15x15x15 سانتی متر

  • وزن

    70 گرم

  • جنس

    لاتکس

31,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

توپ پیلاتس عاج دار هانو مدل 00123 قطر 20 سانتی متر سایز S

مناسب برای استفاده در ورزش های بدنسازی، ایروبیک، پیلاتس و ژیمناستیک میباشد دارای اج هایی روی توپ برای تقویت عضلات و کارایی بهتر مخصوص حرکات کششی و تعادلی قابل استفاده برای تمامی سنین

10,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس تراباند کد 579 مجموعه 5 عددی

کش های مقاومتی که به نام های کش لوپ، پاور بند یا کش بدنسازی هم خوانده می شوند در سال های اخیر با توجه به علاقه ورزشکاران به ورزشهای پیلاتس، خانگی و یوگا محبوبیت زیادی قرار گرفته است. این کشها با مقاومتی که در عضلات ایجاد میکند موجبات چربی سوزی و عضله سازی را فراهم میکند

84,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس ریسینز کد PI-01-04

کش های پیلاتس برای لاغری یکی از لوازم ورزشی پرکاربرد در بیشتر باشگاههای ورزشی می باشد, که با نامهای دیگری نظیر کش بدنسازی, کش تمرین نیز خوانده می شود. کش های پیلاتس در رنگ ها, ضخامت ها و طول های مختلفی موجود می باشند که هر یک از این کش ها دارای قدرت متفاوتی است. برای انجام ورزش پیلاتس و استفاده از این نوع کش ها اگر به عنوان مبتدی آغاز به کار نموده اید

21,320 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس تراباند کد TH4 بسته 3 عددی

بطور کلی طی سال های اخیر ورزش فقط به دستگاه های بدنسازی و کار با وزنه محدود نمی شود و ورزش های معلق سهم عمده ای از تمرینات روزانه ورزشکاران را به خود اختصاص داده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است بطوری که در حال حاضر بیش از 13000 باشگاه برای کراس فیت ساخته شده است. گرچه مدت زیادی از تشکیل فدراسیون کراس فیت در ایران نمی گذرد

64,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس گلدن استار مدل LS3204 Type 2

فرقی نمی نماید ورزشکار حرفه ای باشید یا بیماری که به حرکت درمانی و فیزیوتراپی احتیاج دارد؛ با کنترل فشاری که به بدنتان وارد می شود، می توانید قدرت، سرعت و استقامت عضلاتتان را افزایش دهید. استفاده از کش های پیلاتس به خاطر حمل آسان، کاربری ساده و بی احتیاجی به صرف زمان و انرژی جهت آماده سازی ، به وسایل سنگین بدن سازی ترجیح داده می شوند.

47,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس گلدن استار مدل LS3555

کش پیلاتس گلدن استار مدل LS3555 یک انتخاب مناسب برای ورزش کردن در خانه است. هنگامی که زمان لازم برای ورزش کردن در باشگاه را ندارید می توانید از این کش استفاده نموده و همواره سالم بمانید. این کش در ابعاد و بسته بندی مناسب به شما عرضه شده و قابل حمل در هر زمان و مکانی خواهد بود در این صورت به راحتی ورزش خواهید کرد

44,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

حلقه پیلاتس مدل VM015

با حلقه پیلاتس به راحتی تمرینات ورزشی خود را در خانه یا هر فضای دیگری انجام دهید. به دلیل نداشتن زمان کافی برای رفتن به باشگاه، استفاده از لوازم ورزشی کوچک و ساده در خانه ضروری به نظر می رسد. این وسیله از جنس پلاستیکی بسیار مقاوم ساخته شده است تا در اثر فشاری که به آن در زمان ورزش وارد می شود، به سادگی از بین نرود.

65,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس ترابند کد HE

بطور کلی طی سال های اخیر ورزش فقط به دستگاه های بدنسازی و کار با وزنه محدود نمی شود و ورزش های معلق سهم عمده ای از تمرینات روزانه ورزشکاران را به خود اختصاص داده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است بطوری که در حال حاضر بیش از 13000 باشگاه برای کراس فیت ساخته شده است.

19,600 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس مینی لوپ گلد استار مدل LS3650C بسته 3 عددی

کش پیلاتس مینی لوپ گلد استار محصولی با کیفیت بالا در جهت انجام حرکات قدرتی در پاها و دست ها می باشد. این محصول با 3 مقاومت برای افراد مختلف تهیه شده است که به ترتیب رنگ از مقاومت کم به زیاد رنگ های سبز - صورتی و زرد است و علت این اختلاف به دلیل آن است که کش پیلاتس مینی لوپ گلد استار قابل استفاده برای افراد مبتدی تا حرفه ای باشد

71,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس مینی لوپ ترابند مدل 2020 GiGAMAN قطر 30CM مجموعه 4 عددی به همراه پاور بالانس

مشخصات

  • ابعاد

    30*5 سانتی متر

  • وزن

    100 گرم

  • سایر توضیحات

    4 عدد کش مینی لوپ

  • در 4 ضخامت متفاوت

  • آبی و سبز و قرمز و زرد

209,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش مینی لوپ پیلاتس مدل 001

مشخصات

  • ابعاد

    0.2 × 5 × 30 سانتی متر

  • وزن

    30 گرم

  • جنس

    پلاستیک

  • سایر توضیحات

    - مناسب برای تمرین سنگین

  • X-HEAVY

20,400 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس تراباند کد 579 مجموعه 5 عددی

کش های مقاومتی که به نام های کش لوپ، پاور بند یا کش بدنسازی هم خوانده می شوند در سال های اخیر با توجه به علاقه ورزشکاران به ورزشهای پیلاتس، خانگی و یوگا محبوبیت زیادی قرار گرفته است. این کشها با مقاومتی که در عضلات ایجاد میکند موجبات چربی سوزی و عضله سازی را فراهم میکند

84,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس مدل Mega Fitness

کش پیلاتس Mega fitness دارای ابعاد 2 متر و 55 میل است. این کش مناسب برای تمرینات قدرتی و استقامتی و قابل استفاده در هر مکان و زمانی است. این کش درون یک قوطی پلاستیکی قرار گرفته است. این کش با قابلیت کشسانی بالا مناسب برای تمامی ورزش ها می باشد.

46,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

توپ تناسب اندام گلدن استار با قطر 75 سانتی متر

توپ تناسب اندام گلدن استار با قطر 75 سانتی متر گزینه خوبی برای ورزش هایی مثل بدن سازی یا ایروبیک و پیلاتس است که به بالابردن تعادل و تقویت عضلات احتیاج دارند. این توپ با تنظیم جریان گردش خون به شما یاری می نماید حرکات را در دفعات بیشتری اجرا کنید.

204,360 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

منبع: اتاق
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4770

به "حرکات مدرن ورزش پیلاتس در خانه (در سال 2020) تحول سریع بدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکات مدرن ورزش پیلاتس در خانه (در سال 2020) تحول سریع بدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید