تجمیع دفترچه های بیمه با اجرای پرونده الکترونیک سلامت، طی یک سال آینده 3 میلیون هم پوشانی اصلاح می شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تجمیع دفترچه های بیمه خدمات درمانی با اجرای پرونده الکترونیک سلامت انجام می شود.

تجمیع دفترچه های بیمه با اجرای پرونده الکترونیک سلامت، طی یک سال آینده 3 میلیون هم پوشانی اصلاح می شود

حیدر عابدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به اجرای موضوع تجمیع دفترچه های بیمه درمانی در کشور اظهار کرد: موضوع تجمیع دفترچه های بیمه درمانی با اجرای طرح پرونده الکترونیک سلامت برای تمام مردم در سراسر کشور در حال انجام است و افرادی که به تازگی جهت تعویض یا تمدید اعتبار دفترچه به دفاتر مربوطه مراجعه می کنند به اختیار خودشان یکی از دو دفترچه بیمه حذف می شود.

او ادامه داد: بر اساس پیش بینی ها در حدود 3 میلیون نفر دارای دفترچه بیمه خدمات درمانی مشترک بوده که ظرف یک ماه آینده به صورت اتوماتیک با اجرای پرونده الکترونیک سلامت این هم پوشانی اصلاح می شود.

عابدی تاکید کرد: با رفع هم پوشانی دفترچه های بیمه خدمات درمانی هزینه های زیادی صرفه جویی می شود به طوری که اگر 3 میلیون هم پوشانی از بین برود یک پنجم هزینه ها در راستای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی سرمایه گذاری می شود.

چه کسانی می توانند دفترچه بیمه رایگان بگیرند؟عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون بهداشت از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی گفت: هیچ گزارشی مبنی بر کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در مناطق زلزله زده به کمیسیون بهداشت مجلس ارسال نشده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3065

به "تجمیع دفترچه های بیمه با اجرای پرونده الکترونیک سلامت، طی یک سال آینده 3 میلیون هم پوشانی اصلاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمیع دفترچه های بیمه با اجرای پرونده الکترونیک سلامت، طی یک سال آینده 3 میلیون هم پوشانی اصلاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید