بیرانوند: قانون بگوید باید کنار بروم حتما این کار را خواهم کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: اگر وزارت ورزش صلاح بداند حتما کنار خواهم رفت و در این خصوص هیچ مسئله ای وجود ندارد.

بیرانوند: قانون بگوید باید کنار بروم حتما این کار را خواهم کرد

محسن بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص قهرمانی تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی فیجی گفت: خدا را از این بابت شکر می کنیم. می دانستیم قهرمانی در انتظار این تیم است. البته یکی دو عضو ما می توانستند رکوردهای بهتری بزنند، همه توانشان را هم گذاشتند اما روزشان نبود. انتظارمان قهرمانی بود که با امتیازی خوب و با یک ورزشکار کمتر از بقیه این اتفاق رقم خورد.

سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص انتقاداتی که از وی بابت ارائه دوبنده تیم ملی بانوان به نماینده فدراسیون جهانی وزنه برداری در فیجی صورت گرفت، تاکید نمود: نایب رئیس بانوان فدراسیون در این خصوص شرحات کامل را ارائه کردند و دیگر دلیلی ندارد بخواهم در خصوص آن شرح دهم. ما کار خودمان را انجام دادیم تا مسئله ای از نظر استفاده از این پوشش برای بانوان مان در مسابقات جهانی پیش رو وجود نداشته باشد.

بیرانوند همچنین درخصوص نامه چند نماینده مجلس برای استعفای او از دبیری مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری اعلام نمود: من در فیجی درگیر مسابقات بودم و دلیلی نداشت بخواهم این اخبار را دنبال کنم و با توجه به اهمیت مسابقات برایم مهم نبود در این مدت چه مسائلی عنوان شده، چون تمام تمرکزم روی تیم بود. به هرحال من تابع قانون هستم و اگر وزارت ورزش صلاح بداند حتما کنار خواهم رفت و در این خصوص هیچ مسئله ای وجود ندارد. اگر به این نتیجه رسیده اند که با کنار رفتن من کار قانونی صورت می گیرد حتما این کار را انجام خواهم داد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1430

به "بیرانوند: قانون بگوید باید کنار بروم حتما این کار را خواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: قانون بگوید باید کنار بروم حتما این کار را خواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید