بوشهر، کمالوند: تمام توان خود را می گذاریم تا برنده شویم، زمین تمرین نداریم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: با توجه به اینکه ما میزبان مسابقه هستیم تمام توان خود را می گذاریم تا برنده شویم.

بوشهر، کمالوند: تمام توان خود را می گذاریم تا برنده شویم، زمین تمرین نداریم

به گزارش خبرنگاران از جم، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران گفت: نساجی تیم خوبی است و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و تا به اینجا نتایج مطلوبی کسب نموده است. بازی سختی است اما با توجه به اینکه ما میزبان مسابقه هستیم تمام توان خود را می گذاریم تا برنده شویم.

وی در مورد اینکه تیمش بعد از به ثمر رساندن گل معمولاً محتاطانه بازی می نماید گفت: خیر، تیمی که محتاطانه بازی کند سه گل نمی زند. نکته این است که وقتی تیم سه گل می زند، بچه ها به لحاظ انگیزشی افت می نمایند. نه اینکه ما از بیرون به آن ها گفته باشیم محتاط بازی نمایند. ما در تمرینات روی این موضوع خیلی کار نموده ایم و در جلسات فنی هم به بچه ها گفته ایم، امیدواریم دیگر شاهد این اتفاق نباشیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی در مورد عدم گلزنی مهاجمان تیمش عنوان نمود: تیم ما یک تیم جدید است و حدود 16، 17 بازیکن جدید دارد. بحث حمله از دفاع پیچیده تر است و زمان بر است. همانطور که من قول داده بودم از هفته سوم و چهارم تیم مان بهتر می گردد، بازهم هم قول می دهم از هفته های بعد مهاجمان مان هم پای شان به گلزنی باز گردد.

حضور تیم پارس جنوبی و تمرینات این تیم در شهر جم را چطور می بینید. آیا مایل هستید در تهران حضور داشته باشید یا در این شهر. کمالوند در پاسخ به این پرسش گفت: اینجا (جم) خیلی راحت هستیم. الآن یک هفته است در این شهر حضور داریم و فکر می کنم یک هفته دیگر هم خواهیم ماند. جم مردم خونگرم و بسیار خوبی دارد، اما کمی زیرساختارها ایراد دارد. مثلاً زمین تمرین نداریم. ما نباید خیلی در زمین اصلی تمرین کنیم. در غیر اینصورت اگر زیرساخت ها درست گردد ما از خدای مان است در این شهر بمانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که رضا مهاجری همیشه نتایج خوبی در شهر جم گرفته و به نظرش چه نتیجه ای در بازی فردا رقم خواهد خورد؟ اعلام کرد: من خیلی به این چیزها اعتقاد ندارم. ان شاالله فردا بازی را می بریم و سه امتیاز را می گیریم.

سرمربی تیم پارس جنوبی درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار فردا مقابل نساجی و اینکه این داور در گذشته قضاوت های خوبی در جم نداشته است، گفت: ناظمی داور خوبی است و این هم دلیل نمی گردد چون در گذشته قضاوت خوبی نداشته همین روند ادامه داشته باشد. ناظمی داور خوبی است و مطمئنم فردا قضاوت خوبی خواهد داشت.

کمالوند در سرانجام در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای این دیدار گفت: محروم و مصدومی نداریم. خالقی فر هم رسیده و در صورت صلاحدید کادرفنی فردا از او استفاده خواهیم کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2424

به "بوشهر، کمالوند: تمام توان خود را می گذاریم تا برنده شویم، زمین تمرین نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر، کمالوند: تمام توان خود را می گذاریم تا برنده شویم، زمین تمرین نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید