یادداشت رییس کمیته ملی المپیک، روحانی، نوبخت متشکریم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سید رضا صالحی امیری در خاتمه بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا از دولتمردان تقدیر کرد.

یادداشت رییس کمیته ملی المپیک، روحانی، نوبخت متشکریم

به گزارش خبرنگاران، یادداشت سید رضا صالحی امیری که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته، به توضیح زیر است:

در روزهای گرم آخرین ماه تابستان، در فضای پرتنش اقتصاد و بازار، ارز و طلا و... حلقه گمشده جامعه اخلاق و جوانمردی است. آنچه این روزها هر انسانی را بیشتر متأثر می نماید، کاستی ها، گرانی ها و کمبودها نیست، بلکه رفتار، گفتار و عملکرد غیراخلاقی عده ای است که در چنین شرایطی فشار را بر مردم عزیزمان مضاعف می نماید.

در هنگامی که عنان بداخلاقی و کژ رفتاری گسسته گردد تنها بازار، تجارت و اقتصاد را هدف نمی گیرد و دامنه آن بی شک حوزه مدیریت را نیز خواهد گرفت.

نگاشتن این مقدمه کوتاه به دلیل انکار خدمات و مساعی دولتمردان سخت کوش و دلسوز و در رأس آنان رئیس جمهور توسط افراد مغرض یا ناآگاه است.

به عنوان یک مصداق عینی برخود فرض می دانم یادی به نیکی کنم از شخصیت فرهیخته جناب آقای دکتر نوبخت، که نقش این بزرگوار در موفقیت های کاروان غرورآفرین ورزشی انکارنشدنی است.

ماه های اخیر برای وزارت ورزش و جوانان به دلیل تدارک رویدادی بزرگ، منحصر به فرد بود چون بزرگترین کاروان ورزشی ایران پس از انقلاب را برای بازی های آسیایی به جاکارتا اعزام کردیم. در این میانه مهم ترین و اصلی ترین احتیاج پشتیبانی مادی و معنوی از این کاروان بزرگ و ورزشکاران عزیزمان بود. شخصاً به دفتر جناب آقای دکتر نوبخت مراجعه کردم تا درخواست ها را مطرح و از اجابت آن اطمینان حاصل کنم که با رویی گشاده و اخلاقی مثال زدنی بدون کمترین اما و اگرهای مانع تراشانه ایشان دستور دادند تمامی احتیاجهای کاروان ورزشی را اعم از ریالی و ارزی به طور کامل تأمین نمایند.

در عصر و دورانی که مردم عزیز ما به امید، نشاط و بالندگی احتیاج دارند حمایت از کاروان بزرگ ورزشی که با سربلندی و افتخارآفرینی نشان دادند که لایق هر نوع حمایتی نیز بودند حاکی از آینده اندیشی و درایت دکتر نوبخت است و من را بیش از هر زمانی مصمم کرد که در این عصر تخریب گری و نامردمی باید از خدمات انسان های بزرگ در دولت مانند آقای دکتر نوبخت، آقای اکرمی سرپرست محترم وزارت اقتصاد و خزانه دار محترم کل کشور و سایر عزیزان را مورد قدردانی قرار داده و به استحضار افکار عمومی برسانم.

به کلام اول برگردیم و باور داشته باشیم که گرد و غبار از صحنه بیرون رفتنی است و آنچه پایدار خواهد ماند و جاودانه تاریخ می گردد تصویر واقعی مردان بزرگ و ملت شریف ایران است و در یک کلام این پیغام جامعه ورزشی به دولتمردان است، روحانی، نوبخت متشکریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 183

به "یادداشت رییس کمیته ملی المپیک، روحانی، نوبخت متشکریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادداشت رییس کمیته ملی المپیک، روحانی، نوبخت متشکریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید