گنج زاده به دیدار نهایی راه یافت، عباسعلی از دور مسابقات کنار رفت

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، در ادامه این رقابتها که به میزبانی مادرید در اسپانیا جریان دارد، سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم که 79 کاراته کا حضور دارند، دور نخست برابر عادلیت شادیکانوا از قرقیزستان به برتری دست یافت و سپس لوکا کاستا از بلژیک را 3 بر صفر و برایان ایر از ایالات متحده را 6 بر 4 از پیش رو برداشت و در مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی 4 بر2 مقابلآلپ ارسلان یامان اغلو از ترکیه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

گنج زاده به دیدار نهایی راه یافت، عباسعلی از دور مسابقات کنار رفت

این کاراته کای کشورمان در پنجمین مبارزه خود، الکساندر پشیانتیس از روسیه را 8 بر یک شکست داد و راهی مبارزه نهایی شد. گنج زاده روز شنبه در مبارزه پایانی برای کسب مدال طلا به مصاف جاناتان هورنه از آلمان می رود.

در تاریخ رقابتهای کاراته قهرمانی دنیا گنج زاده اولین کاراته کایی است که در سه دوره متوالی رقابتهای قهرمانی دنیا موفق شده در وزن خود به دیدار نهایی راه پیدا کند. وی در سال 2014 و مسابقات دنیای آلمان موفق به کسب مدال نقره شد و دوره قبل نیز در 2016 لینز اتریش نیز به نشان طلا دست یافت.

همچنین حمیده عباسعلی در نخستین مبارزه خود در وزن 68+ کیلوگرم برابر شیما ابولیازد از مصر 4 بر2 شکست خورد. وی برای حضور در گروه شانس مجدد منتظر فینالیست شدن رقیب مصری بود که با شکست وی، عباسعلی هم از دور مسابقات کنار رفت.

در مبارزات امروز فاطمه صادقی در کاتای انفرادی بانوان بعد از برتری مقابل ریم داغی از تونس و روت ون از اسکاتلند، به کیو شیموزو از ژاپن و فراچی از فرانسه باخت و حذف شد. ابوالفضل شهرجردی نیز در بخش مردان بعد از پیروزی برابر یوکی یوجیهارا از سوئیس، آلساندور آمادو از بلژیک و کای ترونگ از سوئد، به نماینده آلمان باخت از جدول کنار رفت.

در ادامه این مسابقات پگاه زنگنه در وزن 68- کیلوگرم و ذبیح الله پورشیب سرگروه تیم ملی ایران به مصاف رقبای خود می روند.

این دوره از مسابقات با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور به میزبانی اسپانیا در سالن ویزینک شهر مادرید شروع شده وتا عصر یکشنبه 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 455

به "گنج زاده به دیدار نهایی راه یافت، عباسعلی از دور مسابقات کنار رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنج زاده به دیدار نهایی راه یافت، عباسعلی از دور مسابقات کنار رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید