گلی که سرنوشت مالکوم را تغییر می دهد

به گزارش نوای پرنده پارسی، هافبک برزیلی بارسلونا تاکید نمود که به جدایی از این تیم فکر می کرد اما در حال حاضر با گلزنی برابر رئال شرایط او تغییر نموده است.

گلی که سرنوشت مالکوم را تغییر می دهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، جدال حساس رئال مادرید و بارسلونا در جام حذفی اسپانیا برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به سرانجام رسید.

در این دیدار واسکز در دقیقه شش گلزنی کرد اما مالکوم هافبک برزیلی بارسلونا که نخستین ال کلاسیکو خود را در ترکیب اصلی تجربه کرد توانست در دقیقه 56 گل تساوی را به ثمر رساند.

مالکوم بعد از بازی گفت: این گل اعتماد به نفس من را بیشتر خواهد نمود و از هم تیمی هایم تشکر می کنم. از خانواده ام هم تشکر ویژه ای دارم که همیشه به من اعتماد به نفس و روحیه داده اند. با کوشش زیاد به کار خود ادامه خواهم داد.

این هافبک برزیلی بارسلونا، ادامه داد: دیدار برابر رئال مادرید همیشه سخت ترین بازی فصل خواهد بود. ما آرامش بیشتری از خود نشان دادیم. کنترل بازی را در اختیار داشتیم و برای پیروزی و صعود به دور بعد به سانتیاگوبرنابئو می رویم. با وجود این که زیاد فرصت بازی به من نرسیده است اما آرامش خود را حفظ نموده ام. کوشش زیادی از خود نشان دادم و به همین دلیل در حال حاضر خسته هستم.

مالکوم در سرانجام سخنان خود، اضافه نمود: شرایط در بارسلونا برای من سخت بود. فکر می کردم که از این تیم جدا می شوم چرا که زیاد بازی به من نمی رسید اما هم اکنون وضعیت بهتر شده است. روز به روز تمریناتم را بیشتر می کنم چرا که می خواهم بیشتر در ترکیب اصلی قرار گیرم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 809

به "گلی که سرنوشت مالکوم را تغییر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلی که سرنوشت مالکوم را تغییر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید