از اندونزی، غیاثی: امیدوارم وزارت و کمیته ملی المپیک از دوومیدانی بیشتر حمایت نمایند، ما به وعده مان در کسب مدال عمل کردیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم ملی دوومیدانی گفت: با حمایت و تقویت مالی فدراسیون دو ومیدانی از سوی وزارت ورزش و کمیته المپیک به مسیر کنونی ادامه خواهیم داد.

از اندونزی، غیاثی: امیدوارم وزارت و کمیته ملی المپیک از دوومیدانی بیشتر حمایت نمایند، ما به وعده مان در کسب مدال عمل کردیم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تیمور غیاثی سرمربی تیم ملی دوومیدانی پس از سرانجام کار نمایندگان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: ابتدا از رسانه ها تشکر می کنم که از دوومیدانی در جریان بازی ها حمایت کردند. ما توانستیم ورزشکاران مان را به رغم برخی اهالی ورزش که برای ما مشکل ساز گردیده بودند به آرامش برسانیم و خروجی این آرامش کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه عنوان چهارمی بود.

وی توضیح داد: ان شاالله همین نفرات را برای مسابقات قهرمانی آسیا حفظ می کنیم تا این نفرات در دوحه قطر عملکرد خیلی بهتری داشته باشند. ما بایستی در پرتاب وزنه هم در جاکارتا مدال می گرفتیم که متاسفانه جو مسابقات روی نفرات جوان ما تاثیر گذاشت. ثمری و مهردلان در آینده جزو مدال آوران پرتاب وزنه خواهند بود.

سرمربی تیم ملی دوومیدانی ادامه داد: مربیان خوبی داریم اما من عملکرد مربی داخلی را بیشتر می پسندم. سجاد مرادی در زمانی که ملی پوش بود جزء نفرات شایسته لقب گرفت و مدال های ارزشمندی در آسیا کسب کرد و حالا هم نشان داد که مربی شایسته ای است. مربی ایرانی بدون چشمداشتی برای موفقیت ورزش زحمت می کشد و جای تقدیر دارد.

غیاثی افزود: ضمن تشکر از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، امیدوارم بیشتر به دوومیدانی توجه نمایند. آنها باید دوومیدانی را از هر نظر بخصوص از لحاظ مالی تقویت نمایند تا فدراسیون به مسیر کنونی خود ادامه دهد. پیشکسوتان دوومیدانی هم بایستی در این راه کمک نمایند و امیدوارم پیشکسوتان در فدراسیون جمع شوند و کنار ما باشند زیرا قائم به شخص بودن کاری را پیش نمی برد و باید بیشتر از گذشته به خردجمعی بها دهیم، هر چند که کسب سه مدال با خردجمعی حاصل شد.

وی درباره پیش بینی خود در کسب مدال گفت: قبل آغاز مسابقات دوومیدانی جاکارتا گفتم سه مدال کسب می کنیم و امروز فدراسیون به وعده خود عمل کرد.

سرمربی تیم ملی دوومیدانی در سرانجام درباره عملکرد حسن تفتیان در جاکارتا عنوان نمود:تفتیان استعداد است. او در گذشته قهرمان آسیا گردیده است و جزو نفرات خوب در سال های اخیر بوده است. از مربی تفتیان گزارش خواستیم و قرار است او به ما گزارش بدهد تا در سازمان تیم های ملی آنالیز کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 168

به "از اندونزی، غیاثی: امیدوارم وزارت و کمیته ملی المپیک از دوومیدانی بیشتر حمایت نمایند، ما به وعده مان در کسب مدال عمل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، غیاثی: امیدوارم وزارت و کمیته ملی المپیک از دوومیدانی بیشتر حمایت نمایند، ما به وعده مان در کسب مدال عمل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید