پرویز هادی: هدف اصلی من المپیک 2020 توکیو است، مهمترین موضوع برای کشتی، آرامش است

به گزارش نوای پرنده پارسی، پرویز هادی، قهرمان کشتی آزاد بازی های آسیایی گفت: در فاصله 19 ماه مانده به المپیک توکیو قطعا مهمترین موضوع برای کشتی، آرامش است.

پرویز هادی: هدف اصلی من المپیک 2020 توکیو است، مهمترین موضوع برای کشتی، آرامش است

به گزارش خبرنگاران، پرویز هادی، سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد اضافه نمود: 19 ماه تا رقابت های المپیک 2020 توکیو زمان داریم که در این مدت ضمن کسب آمادگی هرچه بیشتر باید به فکر حضور در رقابت های دنیای بعنوان مهمترین مسابقه گزینشی و پس از آن دو مسابقه گزینشی دیگر المپیک باشیم.

وی تاکید نمود: قطعا عیار ورزش هر کشور در المپیک ها سنجیده می گردد و اگر بخواهیم کشتی بعنوان پرافتخارترین ورزش ایران در ادوار المپیک باز هم پیروز گردد، احتیاج به حمایت های ویژه در یک فضای آرام و با ثبات هستیم.

دارنده مدال برنز رقابت های دنیای مجارستان در خصوص روند آماده سازی خود توضیح داد: خدا را شکر با حمایت های همه جانبه رسول خادم توانستم در رقابت های دنیای با شکست حریفان مطرح صاحب مدال شوم و بعد از آن نیز با پیگیری تمرینات خود به فکر حضور در مسابقات دنیای قزاقستان هستم.

وی ادامه داد: البته معتقدم که برای ملی پوش شدن باید به رقابت های انتخابی احترام گذاشت و سال جاری نیز باید به مصاف رقبای نامدار خود همچون کمیل قاسمی و یدالله محبی بروم.

هادی گفت: هدف اصلی من المپیک 2020 توکیو است و انشاء الله بتوانم با راهنمایی کادر جدید تیم ملی به پیروزیت در این بازی ها دست یابم.

وی گفت: غلامرضا محمدی یکی از بهترین مربیان ایران و دنیا است و من قبلا نیز در تیم ملی و هم در مسابقات لیگ با او کار کردم و امیدوارم غلامرضا محمدی راه خادم را ادامه دهد و بتواند پیروز باشد.

پهلوان کشور در خاتمه اعلام کرد: نباید به خاطر بعضی مسائل شخصی فضای کشتی را به حاشیه ببریم و یادمان باشد که همه ما برای اعتلای کشتی سختی های تمرینات را به جان خریده ایم و می خریم، پس بهتر است بیش از هرچیز به فکر پیروزیت ورزش ملی کشور در میادین مهم پیش رو باشیم و بگذاریم که کشتی بدون هیچگونه حاشیه ای و در یک فضای آرام کار خود را پیش ببرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 744

به "پرویز هادی: هدف اصلی من المپیک 2020 توکیو است، مهمترین موضوع برای کشتی، آرامش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرویز هادی: هدف اصلی من المپیک 2020 توکیو است، مهمترین موضوع برای کشتی، آرامش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید