ویسی: علاقه ای به وقت کشی و بازی چرک ندارم، خوش شانس بودیم اما لیاقت امتیاز دریافت را داشتیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: علاقه ای به وقت کشی و بازی چرک ندارم و هدف مان این نبود که چنین نمایشی برابر پرسپولیس داشته باشیم.

ویسی: علاقه ای به وقت کشی و بازی چرک ندارم، خوش شانس بودیم اما لیاقت امتیاز دریافت را داشتیم

عبدالله ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره تساوی تیمش برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی گفت: پرسپولیس یکی از دو تیم بزرگ ایران است و امتیاز دریافت از این تیم در استادیوم آزادی کار بزرگی است. همه می دانند که دو تیم نفت و پرسپولیس چه تفاوت هایی با هم دارند، ولی نکته مهم این بود که بچه های ما جنگیدند و در نهایت مزد کوشش خودشان را دریافتد. این درست است که در برخی صحنه ها خوش شانس بودیم، اما در مجموع باید بگویم که تیم ما لیاقت دریافت امتیاز را داشت.

وی در مورد انتقادات انجام شده از سبک بازی نفت مسجدسلیمان و وقت کشی بازیکنان این تیم مطرح کرد: اگر اشتباه نکنم دو یا سه بازیکن ما زمین خوردند و نمی دانم چرا برخی این مسائل را عنوان می نمایند. من علاقه ای به وقت کشی و بازی چرک ندارم و دوست دارم تیمم فوتبال بازی کند. ما میهمان بودیم و دفاع کردن هم بخشی از فوتبال است. من بعد از بازی هم گفتم که تیم ملی در جام جهانی نیز از همین شیوه استفاده می کرد.

ویسی در خصوص اینکه چرا نفت مسجدسلیمان در خط حمله عملکرد ضعیفی داشته است، گفت: ما باید روی این ضعف کار کنیم تا بتوانیم مشکل تیم را در گل زدن هم از بین ببریم. شرایط ما در دفاع خوب است، ولی باید در خط حمله روی گل زدن کار کنیم. این موضعی است که احتیاج به خلاقیت و تمرین دارد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در رابطه با اینکه سال جاری تیمش چه رتبه ای از جدول را نشانه گرفته است، توضیح داد: این تیم تازه به لیگ برتر آمده است و در سال اول باید در لیگ بمانیم. البته ما کوشش می کنیم تا خیلی خوب نتیجه بگیریم و تا جایی که می گردد یک صندلی مناسب داشته باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 93

به "ویسی: علاقه ای به وقت کشی و بازی چرک ندارم، خوش شانس بودیم اما لیاقت امتیاز دریافت را داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: علاقه ای به وقت کشی و بازی چرک ندارم، خوش شانس بودیم اما لیاقت امتیاز دریافت را داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید