معلول: برای بازی با پرسپولیس آماده ایم، از قدرت خودمان اطمینان داریم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال الدحیل گفت: با تمام قدرت و آمادگی کامل در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس می رویم.

معلول: برای بازی با پرسپولیس آماده ایم، از قدرت خودمان اطمینان داریم

به گزارش خبرنگاران, نبیل معلول, سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر, پس از توقف بدون گل شاگردانش مقابل الریان در هفته سوم لیگ این کشور این تساوی را حاصل بدشانسی و از دست رفتن موقعیت های فراوان به دلیل بی دقتی مهاجمانش دانست.

سرمربی تونسی, باشگاه الدحیل در این خصوص گفت: نتیجه چیزی از کوشش و برتری واضح ما مقابل الریان کم نمی کند. همه دیدند که تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم که از دست رفت. فکر می کنم این بهترین بازی ما بود از زمانی که راهنمایی دحیل را بر عهده گرفته ام. الریان توان مقابله با ما را نداشت اما آرزو می کردم چنین نمایش خوبی با پیروزی ما همراه می شد.

معلول همچنین گفت: در این بازی موقعیت های زیادی را از دست دادیم, اما بازی خوبی انجام دادیم که این اهمیت زیادی دارد. فکر می کنم با آمادگی خوبی به مصاف پرسپولیس می رویم. از قدرت خودمان اطمینان داریم. گل نشدن فرصت ها یک بحران نیست چون نشان می دهد خیلی راحت می توانیم موقعیت های زیادی بسازیم که این خوب است. تیم ما برای حضور در این بازی کاملا آماده است و هیچ مشکلی نخواهیم داشت. مادبو هافبک میانی ما برای حضور در این بازی آماده می گردد و کریم بوضیاف هم بعد از مصدومیت می تواند در مسابقه برگشت ما را همراهی کند. با وجود تمام مصدومیت ها می گویم که با تمام قدرت و آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس می رویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 103

به "معلول: برای بازی با پرسپولیس آماده ایم، از قدرت خودمان اطمینان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلول: برای بازی با پرسپولیس آماده ایم، از قدرت خودمان اطمینان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید