سولاری، سرمربی موقت رئال مادرید

به گزارش نوای پرنده پارسی، اولین آزمون سولاری چهارشنبه شب در جام حذفی مقابل ملیا است و شنبه هم باید رئال را در لالیگا مقابل وایادولید راهنمایی کند.

سولاری، سرمربی موقت رئال مادرید

سولاری، سرمربی موقت رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید یک روز پس از شکست سنگین مقابل بارسلونا در نوکمپ تایید کرد که به همکاری اش با خولن لوپتگی سرانجام داده است. نتایج ضعیف هفته های اخیر فشارها روی لوپتگی را افزایش داده بود و در نهایت شکست 5 بر یک در ال کلاسیکو کاسه صبر فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید را لبریز کرد.

رسانه های اسپانیا مدعی بودند که قرار است کونته دوشنبه به عنوان جانشین لوپتگی معرفی گردد، ولی باشگاه سانتیاگو سولاری، مربی تیم جوانان را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرد؛ اتفاقی که سه فصل قبل و در زمان اخراج رافا بنیتس رخ داد و زین الدین زیدان، مربی وقت تیم رئال کاستیا، راهنمایی تیم اول باشگاه را برعهده گرفت.

کارنامه ضعیف لوپتگی

لوپتگی در حالی از رئال اخراج شد که دو روز پیش از اولین بازی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018، با این باشگاه به توافق رسیده بود و همین مسئله باعث شد تا فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز او را اخراج کند.

لوپتگی آغاز خوبی در برنابئو داشت و حتی نمایش درخشان رئال در لیگ قهرمانان مقابل رم تحسین بسیاری را برانیگخت، ولی ورق برگشت و نتایج ضعیف برابر زسکا مسکو، آلاوس و لوانته موقعیت او را متزلزل کرد. در نهایت شکست در نوکمپ موجب شد تا او در فاصله چهار ماه، دومین شغل بزرگش را از دست بدهد و سال 2018 به یک کابوس تمام عیار برای او تبدیل گردد. او 14 بازی روی نیمکت رئال نشست که حاصل آن 6 برد، دو مساوی، 6 باخت، 21 گل زده و 20 گل خورده است.

  • بارسلونا 5 - رئال مادرید یک ، پنج گل برای بدرقه لوپتگی

    سولاری چهارشنبه آغاز می نماید

    در بیانیه رسمی باشگاه رئال مادرید آمده است: هیئت مدیره رئال مادرید در جلسه امروز 29 اکتبر 2018 به این نتیجه رسیده که به قرارداد خولن لوپتگی، سرمربی تیم با باشگاه سرانجام بدهد. این تصمیم با مسئولیت کامل، برای تغییر شرایط تیم اول، در زمانی که هنوز اهداف این فصل قابل دستیابی است، گرفته شده است. هئیت مدیره متوجه شده که فرق زیادی بین کیفیت تیم اول رئال که 8 نامزد توپ طلا در آن حضور دارند با نتایج به دست آمده دارد. باشگاه از خولن لوپتگی به دلیل کار و تلاشش تشکر نموده و برای او در ادامه دوران حرفه ای اش تشکر می نماید. سانتیاگو سولاری به طور موقت جانشین او خواهد شد و راهنمایی تیم را از فردا، سه شنبه برعهده خواهد داشت.

    اولین آزمون سولاری چهارشنبه شب در جام حذفی مقابل ملیا است و شنبه هم باید رئال را در لالیگا مقابل وایادولید راهنمایی کند. در صورتی که این مربی آرژانتینی نتایج خوبی بگیرد، ممکن است قرارداد دائمی به او پیشنهاد گردد، در غیراینصورت احتمال حضور کونته در مادرید بالا خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 424

به "سولاری، سرمربی موقت رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری، سرمربی موقت رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید