رحمتی: برنامه ریزی لیگ به نماینده های ایران لطمه زد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مهدی رحمتی با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ به استقبال بازی با العین امارت رفته است. دروازه بان استقلال از این وضعیت به شدت ناراضی است.

رحمتی: برنامه ریزی لیگ به نماینده های ایران لطمه زد

سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و العین گفت:ما در بیشتر بازی های گروهی با تیم العین همگروه بودیم و بازیکنان هم شناخت خوبی نسبت به تیم حریف دارند. با توجه به باخت به الدحیل همه هم قسم شدیم از فردا نتایج خوبی را کسب کنیم. رحمتی درادامه حرف هایش گفت: در بازی های آسیایی همواره طرفداران عزیز استقلال کنار ما در سرما و گرما حضور داشتند و امیدوارم فردا حمایت ها ادامه داشته باشد. البته در شرایطی هستیم که با کوچکترین اشتباهی ممکن است محروم شویم و امیدوارم لیزر و ترقه در استادیوم نباشد. ما هم همه سعی و تلاشمان را می کنیم که تماشاگران و تیم خودمان را سربلند کنیم.

دروازه بان استقلال درواکنش به برنامه ریزی لیگ نیز این صحبت ها را به زبان آورد:ما برنامه ریزی بدی داشتیم و این باعث شد برای نماینده های ایران مشکل ایجاد گردد. درست است که باید حرفه ای باشیم اما فوتبال ما فاقد فاکتورهای حرفه ای است و اگراین وضعیت ادامه داشته باشد و برنامه ریزی لیگ تغییرنکند، برای نماینده های ایران درآسیا مشکل ایجاد می گردد.

1

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 982

به "رحمتی: برنامه ریزی لیگ به نماینده های ایران لطمه زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: برنامه ریزی لیگ به نماینده های ایران لطمه زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید