حسین پاشایی: باید شکست برابر ماشین سازی را جبران کنیم، 70 درصد بازیکنان رفتند ولی باز هم تیم پرقدرتی داریم

به گزارش نوای پرنده پارسی، حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت که باید شکست برابر ماشین سازی در لیگ برتر را در جام حذفی جبران نمایند.

حسین پاشایی: باید شکست برابر ماشین سازی را جبران کنیم، 70 درصد بازیکنان رفتند ولی باز هم تیم پرقدرتی داریم

حسین پاشایی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط پارس جنوبی برای بازی روز شنبه آینده با ماشین سازی در جام حذفی گفت: تیم ما از لحاظ فنی وضعیت خوبی دارد و در بازی قبلی برابر تیم پرقدرت پدیده نمایش خوبی داشتیم و شایسته دریافت 3 امتیاز بودیم. خیلی خوب فوتبال بازی کردیم ولی متاسفانه داور یک پنالتی مسلم برای پارس جنوبی نگرفت که این مسئله در تساوی ما تاثیرگذار بود. با این حال دیگر آن بازی را فراموش کردیم و باید روی بازی با ماشین سازی تمرکز داشته باشیم.

وی عنوان نمود: در لیگ برتر مقابل ماشین سازی شکست خوردیم و حالا باید آن باخت را در جام حذفی جبران کنیم. باید از بازی قبلی درس بگیریم و مهم این است که در بازی جام حذفی باید خیلی کم اشتباه کنیم. بازی سختی داریم ولی هدفی جز شکست دادن تیم تبریزی نداریم و امیدوارم به مرحله بعدی صعود کنیم.

پاشایی درباره رتبه پارس جنوبی در جدول رده بندی لیگ برتر و عملکرد این تیم در 8 بازی گذشته گفت: با شرایط خاصی لیگ سال جاری را آغاز کردیم و 70 درصد تیم سال قبل را از دست دادیم ولی همچنان تیم پرقدرتی داریم و تا الان هم نتایج خوبی گرفته ایم. امیدوارم مسائل مالی هم رفع گردد تا بازیکنان تمرکز لازم را برای بازی های بعدی داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 325

به "حسین پاشایی: باید شکست برابر ماشین سازی را جبران کنیم، 70 درصد بازیکنان رفتند ولی باز هم تیم پرقدرتی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین پاشایی: باید شکست برابر ماشین سازی را جبران کنیم، 70 درصد بازیکنان رفتند ولی باز هم تیم پرقدرتی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید