جباروف برای استقلال شرط گذاشت

به گزارش نوای پرنده پارسی، شرط جباروف برای حضور درتمرین استقلال پرداخت شدن مطالباتش است. او اخیرا نیز پیغامش را به گوش باشگاه استقلال رسانده تا اگر تمایل به همکاری دوباره دارند، حقوقش را پرداخت نمایند.

جباروف برای استقلال شرط گذاشت

شرط مقابل شرط

درحالی که خیلی ها انتظاردارند سرورجباروف به استقلال بازگردد و دوباره درترکیب این تیم دیده شوند اما این بازیکن تا دریافت نکردن مطالباتش از باشگاه استقلال تمایلی به بازگشت ندارد. جبارف وقتی ایران را به مقصد لیگ قزاقستان ترک کرد مبلغ 130هزار دلار از باشگاه استقلال طلب داشت. دراین مدت مسئولان باشگاه برای اینکه از شکایت دیگری علیه این باشگاه جلوگیری نمایند، مبلغ 40هزار دلار از این 130هزار دلار را به حساب جبارف واریز کردند اما همچنان 90هزاردلار دیگر از طلب بازیکن ازبک باقی مانده است.

درعین حال کمیته فنی باشگاه استقلال تاکید دارد که این بازیکن جذب گردد و شفر هم بی میل نیست که اگر جبارف آمادگی لازم را داشت درترکیب تیمش به میدان برود اما شرط جبارف برای بازگشت به استقلال ابتدا دریافت مطالبات باقی مانده از فصل پیش است. درمذاکراتی که این بازیکن به طورغیرمستقیم با باشگاه استقلال داشته به این نکته اشاره نموده است. حتی جبارف درپاسخ به یکی از کامنت هایی که دراینستاگرامش گذاشته شده پاسخی داده که این انگیزه را کاملا افشاء می نماید. او به دنبال دریافت مطالبات است و نه حضوردرتمرینات استقلال و احیانا تست فنی دادن. جبارف شرط حضورش درایران را پرداخت حقوق ازدست رفته اش می داند که دراین شرایط راه بازگشتش قدری سخت تر می گردد.

درواقع اگر بخواهیم درست و دقیق به این ماجرا نگاه کنیم او نیز همچون شفرکه شرط قبولی درتست فنی را مطرح نموده بود، برای استقلال شرط گذاشته است ومشخص نیست دراین شرایط که دو طرف برای رسیدن به هم پیش شرط هایی مطرح نموده اند اساسا آیا قرارداد تازه ای میان ان ها منعقد گردد، یا خیر. جبارف بازیکنی بود که فصل پیش نمایش بسیار خوبی دراستقلال داشت و با بازی های درخشان چشم ها را به سمت وسوی خودش خیره کرد. این بازیکن ازبک اما به محض درخشش ودریافت پیشنهاد اغوا نماینده از لیگ قزاقستان به این کشور رفت و استقلال را ترک کرد.

البته جبارف درشرط گذاشتن برای استقلال بی سابقه هم نیست. او فصل پیش هم خواهان عقد قرارداد 3 ساله با استقلال شده بود که مسئولان این باشگاه با ترفند افزایش دستمزدش درنهایت رضایت این بازیکن را برای عقد قرارداد با این باشگاه جلب کردند.

10-210

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 635

به "جباروف برای استقلال شرط گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جباروف برای استقلال شرط گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید