ترامپ کسری بودجه آمریکا را 21 درصد افزایش داد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، داده های و گزارشات جدیدی که توسط فدرال رزرو منتشر گردیده است نشان می دهد آمریکا به سوی ثبت بزرگترین کسری بودجه سالانه خود پیش می رود و علت آن هم قانون مالیاتی ترامپ و هزینه کردهای بالای او در بخش نظامی، عنوان گردیده است.

ترامپ کسری بودجه آمریکا را 21 درصد افزایش داد

در هفته ای که گذشت کاخ سفید به رهبری ترامپ، تخمین خود از کسری بودجه امسال را به گشتت تغییر داد و آن را بالا برد؛ خیلی بالا . حالا آنها پیش بینی می نمایند که برای اولین بار از 2013 تا کنون، کسری بودجه سالانه دولت از 1 تریلیون دلار فراتر رود. تنها در ماه جولای 76.9 میلیارد دلار کسری بودجه گزارش گشت که علت اولیه آن افزایش هزینه نمودهای نظامی و دولتی و کاهش مالیات شرکت ها و ثروتمندان است.

خزانه داری آمریکا به رهبری استیون منوچین، شاهد آن بوده اند که در 10 ماه اول سال مالی 2018 کسری بودجه آمریکا از 684 میلیارد دلار فراتر رفته است که 20.8 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل، جهش داشته است. سی ان بی سی ادعا می نماید که بیشتر این کسری بودجه مدیون تغییر قانون مالیات در دسامبر 2017 است.

طبق اعلام فدرال رزرو درآمد دولت آمریکا تا این جای 2018 تنها 1 درصد افزایش یافته است، چراکه با کاهش چشمگیر پرداخت مالیات شرکتی به دست دولت ترامپ، درآمدهای مالیاتی خزانه داری آمریکا به گشتت افت نموده است.

طبق این گزارشات، پس از تقویت برنامه های حمایتی شرکت ها توسط کنگره، کل هزینه نمودهای دولتی به ویژه در بخش نظامی، 4.4 درصد جهش نموده است و حالا دولت با مشکل تامین مالی وام هایی روبرو گشته است که هر روز در حال افزایش هستند.

تحلیل گران بودجه کنگره آمریکا هم تخمین زده اند که کسری بودجه 2018 حدود 19 درصد نسبت به سال 2017 افزایش یابد و تا سال 2020 هم کسری بودجه بیش از یک تریلیون دلار گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: mehrnews.com
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 68

به "ترامپ کسری بودجه آمریکا را 21 درصد افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ کسری بودجه آمریکا را 21 درصد افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید