آلگری: باید حداقل یک گل به اتلتیکو بزنیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی یوونتوس تاکید نمود که تیمش برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا باید حداقل در استادیوم خانگی اتلتیکو یک گل به ثمر برساند.

آلگری: باید حداقل یک گل به اتلتیکو بزنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در هفته بیست و چهارم رقابت های سری A توانست با سه گل فروزینونه را از پیش رو بردارد.

آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست بعد از این بازی در خصوص تیمش، گفت : تیم بازی به بازی از نظر بدنی بهتر می گردد. صرف نظر از دیدار برابر پارما در لیگ عملکرد خوبی از خود نشان داده ایم. از مشکلاتی که تعطیلات زمستانی برای ما داشت رهایی پیدا نموده ایم و در حال حاضر نیز از همه نظر آماده هستیم.

او در ادامه به بازگشت بازیکنان مصدومش اشاره نمود و گفت : با بازگشت بازیکنان مصدوم شرایط از این هم بهتر می گردد. شادمان هستم که دیبالا در شرایط خوبی واقع شده است. از خط حمله خوبی برخوردار هستیم و در دیدار امشب (آدینه ) هم امیدوار کننده ظاهر شدیم. شادمان هستم که یک پیروزی دیگر را به دست آوردیم.

سرمربی یوونتوس درباره دیدار برابر اتلتیکو مادرید، اضافه نمود: همه ما این را می دانیم که دیدار بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت. این بازی در اسپانیا برگزار می گردد و اگر می خواهیم در این دیدار صعود کنیم باید حتماً حداقل یک گل به ثمر برسانیم.

سرمربی یووه در بخش پایانی از صحبت های خود به بحران اینتر با ای کاردی اشاره نمود و گفت : ای کاردی گل های زیادی به ثمر می رساند. این مهاجم آرژانتینی از قامت مناسبی برخوردار است و هنوز بازیکن جوانی محسوب می گردد. من همیشه این را گفته ام که برای تبدیل شدن به یک بازیکن خوب باید سخت تمرین کنی.

رسانه های ایتالیایی از علاقه یوونتوس به جذب ای کاردی سخن به میان می آوردند و باید دید که این مهاجم آرژانتینی در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 842

به "آلگری: باید حداقل یک گل به اتلتیکو بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: باید حداقل یک گل به اتلتیکو بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید