Octopath Traveler، از بهترین نقش آفرینی های سوییچ، به کامپیوتر می آید

به گزارش نوای پرنده پارسی، پشتیبانی بسیار خوب شرکت های بازی سازی ژاپنی از پلتفرم کامپیوتر ادامه دارد. شرکت اسکوئر انیکس خبر از عرضه ی بازی Octopath Traveler روی کامپیوتر داده است. این نقش آفرینی ژاپنی به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده بود و تصور نمی کردیم به این زودی ها، روی پلتفرم دیگری شاهد عرضه آن باشیم.

Octopath Traveler، از بهترین نقش آفرینی های سوییچ، به کامپیوتر می آید

بازی Octopath Traveler از نقش آفرینی های بسیار خوب چند سال اخیر است و از نظر روند، در عین اینکه شبیه به نقش آفرینی های کلاسیک اسکوئر انیکس است، عناصری مدرن را هم در خود جای داده. بازی همانطور که از اسمش پیداست، قصه هشت شخصیت مختلف را تعریف می کند. بازی کننده ها در ابتدای بازی، یکی از شخصیت های اصلی را انتخاب می کنند و قصه ای مختص به او می شنوند. با این حال، مجموعه ای از کوئست ها و خط داستانی یکسانی هم در بازی وجود دارد که بدون توجه به شخصیت انتخاب شده، پیش می روند.

سیستم های نقش آفرینی بازی و مبارزات آن شگفت انگیز هستند و بازی هم چنین از نظر گرافیکی هم استایلی جدید و مخصوص به خود دارد که تا به حال مثل آن را ندیده بودیم.

طبق گفته اسکوئر انیکس، بازی در روزز 7 ژوئن روی استیم و هم چنین فروشگاه دیجیتال اسکوئر انیکس عرضه خواهد شد. پست اصلی معرفی نسخه کامپیوتر بازی از وب سایت اسکوئر انیکس حذف شده و احتمالا بازی زودتر از زمان تعیین شده، معرفی شده. با این حال، احتمالا همین روزها باید منتظر دیدن بازی روی استیم باشیم.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با Octopath Traveler تریلر معرفی گیم پلی و بخش های مختلف بازی را در ادامه ببینید.

منبع: Gematsu

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1123

به "Octopath Traveler، از بهترین نقش آفرینی های سوییچ، به کامپیوتر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Octopath Traveler، از بهترین نقش آفرینی های سوییچ، به کامپیوتر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید