70 پزشک همدانی به بیماران خدمات رایگان ارائه می دهند

به گزارش نوای پرنده پارسی، فاطمه شیرانی در مصاحبه با خبرنگاران با قدردانی از خدمات جامعه پزشکان به بیماران گفت: در همدان پزشکان منشاء خدمات ارزنده ای به بیماران هستند و خوشبختانه بیش از 70 پزشک متخصص و فوق تخصص خدمات درمانی ویژه ای را به جامعه بیماران ارائه می دهند.

70 پزشک همدانی به بیماران خدمات رایگان ارائه می دهند

وی اضافه نمود: غالب این پزشکان با موسسات، انجمنها و سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه خیریه و سلامت در ارتباط هستند و بیماران معرفی گردیده از سوی این موسسات را با شرایط خاص به صورت رایگان درمان می نمایند.

مشاور معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: در این راستا همکاری و تعامل پزشکان با موسسات و سمن های خیریه تا حدی است که برخی از پزشکان، حمایت های مالی از برخی بیماران را نیز انجام می دهند.

شیرانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره رسالت های خطیر و بی بدیل پرستاران در مراکز درمانی و بیمارستانی اضافه نمود: پرستاران به عنوان مدیران داخلی در مراکز درمانی و بیمارستانها می توانند سطح و میزان خدمات ارائه گردیده جامعه پزشکان به مردم را تبیین نمایند.

مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر این که باید ترویج فرهنگ قدرشناسی در جامعه اشاعه یابد، گفت: همه مردم به ویژه پرستاران قدردان خدمات پزشکان هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 150

به "70 پزشک همدانی به بیماران خدمات رایگان ارائه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 پزشک همدانی به بیماران خدمات رایگان ارائه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید