5 مدال ایران تا سرانجام روز دوم پومسه قهرمانی دنیا، تیم زنان طلا گرفت

به گزارش نوای پرنده پارسی، تا سرانجام روز دوم رقابت های پومسه تکواندو قهرمانی دنیا 2018 در چین تایپه، یک مدال طلا، یک مدل نقره و سه مدال برنز به پومسه روهای ایران رسیده است.

5 مدال ایران تا سرانجام روز دوم پومسه قهرمانی دنیا، تیم زنان طلا گرفت

به گزارش خبرنگاران، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه از روز گذشته (پنج شنبه - 24 آبان ماه) با حضور 1274 پومسه رو از 54 کشور در استادیوم تیان مو چین تایپه شروع و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت که در جریان این رقابت ها تیم پومسه بانوان ایران به مدال طلا رسید و تاکنون سایر نمایندگان ایران یک نقره و سه برنز را به دست آورده اند.

در سرانجام رقابت های تیمی رده سنی 31 تا 40 سال گروه زنان، تیم پومسه سه نفره ایران با ترکیب آتوسا فرهمند، سیده معصومه حسینی و سونا رزاقی بر سکوی قهرمانی ایستاد، کره جنوبی نایب قهرمان شد و تیم های فرانسه و فنلاند مشترکا سکوی سومی را بدست آوردند.

همچنین تیم پومسه نونهالان (رده سنی 12 تا 14 سال) دختر کشورمان با ترکیب ساناز تقی پور، پرستو زینالی و یاسمن لیموچی به مدال برنز رسید. تیم چین تایپه عنوان قهرمانی را کسب کرد و کره جنوبی نیز نایب قهرمان شد.

در بخش پسران نیز نونهالان کشورمان با ترکیب یاسین زندی، محمدحسین زاعی و سیداحسان صداقت به اجرای فرم پرداختند که برابر تایلند نتیجه را واگذار کردند و از دور رقابت ها حذف شدند.

اما آتوسا فرهمند نیز در رده سنی 31 تا 40 سال بخش انفرادی به اجرای فرم پرداخت که با کسب 7/45 امتیاز موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی جهان بایستد. نماینده تیم کره جنوبی با 7/50 امتیاز به مدال طلا رسید و آمریکا و دانمارک مشترکا در صندلی سومی قرار گرفتند.

کوروش بختیار نماینده بخش انفرادی رده سنی 18 تا 30 سال گروه مردان نیز نتیجه را به پومسه رو تایلند واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. همچنین محمدامین گماریان پومسه رو بخش ابداعی رده سنی کمتر از 17 سال نیز نتیجه واگذار کرد و حذف شد.

تیم پومسه نوجوانان (رده سنی 15 تا 17 سال) دختر کشورمان نیز با ترکیب راضیه آقایی، زینب طغیانی و ریحانه عمرانی به اجرای فرم پرداخت و در نهایت موفق به کسب عنوان سومی جهان شد. تیم کره جنوبی عنوان قهرمانی را کسب کرد، چین تایپه نایب قهرمان شد و تایلند نیز مشترکا با ایران به مقام سومی رسید.

در روز گذشته این رقابت ها نیز، تیم پومسه مردان کشورمان در رده سنی 31 تا 40 سال با ترکیب علی سلمانی، اکبر فروزان و رحمت نظری و کسب 7/280 امتیاز به مقام سومی رسید و مدال برنز این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

در این بخشتیم کره جنوبی قهرمان شد، فیلیپین عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و پومسه روهای آمریکا مشترکا با ایران سوم شدند. این نتیجه در حالی بدست آمد که اشتباه داوری گریبان گیر تیم کشورمان شد و با وجود این که نماینده فنی مسابقات و رییس کمیته داوران این موضوع را پذیرفتند اما به دلیل نقص و نبود قانون اعتراض نیز منجر به تغییر رای داوران نشد.

تیم پومسه دو نفره کم تر از 30 سال (تاجی رستم آبادی - مهربان) نتیجه را به تیم تایلند واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. در بخش انفرادی رده سنی 15 تا 17 سال علی عباس نژادیان نتیجه را با یک صدم اختلاف امتیاز به نماینده آمریکا واگذار کرد. در بخش پومسه ابداعی رده سنی کم تر از 17 سال جهان یزدان جو نیز از دور رقابت ها حذف شد.

اسامی مدال آوران ایران تا سرانجام روز دوم رقابت های پومسه قهرمانی جهان 2018 - چین تایپه به قرار زیر است:

مدال های طلاتیمی رده سنی 31 تا 40 سال بانوان(آتوسا فرهمند، سید معصومه حسینی و سونا رزاقی)مدال های نقرهانفرادی رده سنی 31 تا 40 سال بانوان(آتوسا فرهمند)مدال های برنزتیمی رده سنی 12 تا 14 سال بانوان(ساناز تقی پور، پرستو زینالی و یاسمن لیموچی)تیمی رده سنی 15 تا 17 سال بانوان(راضیه آقایی، زینب طغیانی و ریحانه عمرانی مقدم)تیمی رده سنی 31 تا 40 سال مردان(علی سلمانی، اکبر فروزان و رحمت نظری)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 499

به "5 مدال ایران تا سرانجام روز دوم پومسه قهرمانی دنیا، تیم زنان طلا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مدال ایران تا سرانجام روز دوم پومسه قهرمانی دنیا، تیم زنان طلا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید