گوگل مپس بروزرسانی ویژه کرونا ارائه کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، گوگل مپس ویژگی های جدیدی را برای یاری به افراد در جهت یابی در جهانی تحت تأثیر همه گیری کرونا ارائه نموده است. اگر از حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، با آنالیز اطلاعات شلوغی ارائه شده در مپس، همچنان می توانید فاصله اجتماعی را تضمین کنید.

گوگل مپس بروزرسانی ویژه کرونا ارائه کرد

اگر از گوگل مپس در رانندگی استفاده می کنید، می توانید از ویژگی های کنترل صوتی فعال شده توسط حالت جدید رانندگی در مپس بهره ببرید که البته این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران انگلیسی زبان در ایالات متحده فعال شده است.

همچنین اگر گرسنه هستید، اما تمایل به آشپزی ندارید گوگل مپس می تواند به شما یاری کند. می توانید از آن برای سفارش تحویل غذا به خانه خود در ایالات متحده، کانادا، آلمان، استرالیا، برزیل و هند بهره ببرید. قبل از سفارش زمان تقریبی تخمین را مشاهده خواهید کرد و قادر خواهید بود تا تحویل واقعی ردیابی غذا را ادامه دهید.

همچنین، به محض اینکه دوباره غذا خوردن در رستوران ها ایمن شد، می توانید شرایط رزرو خود را مستقیماً از مپس آنالیز کنید (این ویژگی در 70 کشور پشتیبانی می گردد). توجه داشته باشید که همه این موارد اضافی جدید در گوگل مپس برای اندروید و iOS کار می نمایند.

گوگل داده های جالبی در خصوص چگونگی تأثیر همه گیری بر عادت ها جمع آوری نموده است. به عنوان مثال، در ایالات متحده افراد بیشتری از دوچرخه برای رفت و آمد استفاده می نمایند یا این موضوع که غذا های مکزیکی که اخیراً مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند و علاقه به مصرف مواد غذایی سه برابر شده است نیز مورد توجه است.،انتخاب

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5630

به "گوگل مپس بروزرسانی ویژه کرونا ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل مپس بروزرسانی ویژه کرونا ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید