گوشی های جدید هواوی دیگر حق استفاده از درگاه کارت حافظه SD ندارند

به گزارش نوای پرنده پارسی، بدبیاری های هواوی تمامی ندارد و فشار بر روی آن به صورت فزاینده رو به افزایش است. در ادامه تبعات مربوط به تحریم آمریکا علیه هواوی، انجمن SD هم این شرکت را تحریم نموده و این یعنی هواوی دیگر گجت های خود را همراه با درگاه کارت حافظه SD یا microSD روانه بازار کند.

گوشی های جدید هواوی دیگر حق استفاده از درگاه کارت حافظه SD ندارند

اگرچه طی سال های اخیر بعضی از شرکت های سازنده گوشی های اندرویدی تصمیم گرفتند درگاه microSD را از گوشی های خود حذف نمایند، ولی این موضوع برخلاف جک هدفون با استقبال زیادی روبرو نشده و همچنان بسیاری از گوشی های اندرویدی از این مشخصه بهره می برند. چنین تحریمی، به خصوص گوشی های میان رده و پایین رده هوای و آنر را در معرض خطر قرار می دهد زیرا این گوشی ها معمولا از حافظه داخلی چندانی بهره نمی برند.

احتمالا بعد از اینکه دولت آمریکا در سال گذشته شرکت چینی ZTE را تحریم نموده، هواوی انتظار چنین موضوعی را برای خود داشته و به همین خاطر استاندارد نانو مموری را توسعه داده است. اما باید خاطرنشان کنیم که کارت های حافظه مبتنی بر این تکنولوژی تازه نفس چندان در دسترس کاربران قرار ندارد و ضمناً قیمت آن هم بالاتر از کارت های microSD است. حالا کمپانی هواوی ناچار است که فراوری این کارت ها را افزایش دهد و قیمت آن ها را هم پایین بیاورد تا بتواند برای تقاضای موردنظر پاسخ گو باشد.

حتی شرکت همه فن حریفی مانند هواوی که قادر به فراوری تراشه ها و کارت های حافظه است، به خاطر این تحریم در حال فلج شدن است. یکی از بدترین تبعات این تحریم تا حالا، از دست دادن تکنولوژی های شرکت ARM بوده است که این موضوع می تواند منجر به خروج هواوی از صنعت گوشی های هوشمند گردد.

منبع: Slash Gear

سادگی سیستم را با سادگی و سادگی حل می نماید. یکی از بدترین تحریم تا، از دادن دادن شرکت است که که این موضوع می تواند منجر خروج هواوی گوشی های هوشمند هوشمند

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1344

به "گوشی های جدید هواوی دیگر حق استفاده از درگاه کارت حافظه SD ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های جدید هواوی دیگر حق استفاده از درگاه کارت حافظه SD ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید