کلین شیت سوشا، نزدیکی های صعود

به گزارش نوای پرنده پارسی، آمار میوندالن در 8 بازی اخیر که سوشا را در ترکیب خود داشته، کسب 6 برد و 2 تساوی است. یعنی 20 امتیاز که باعث گردیده میوندالن از اواسط جدول جدا گردد و نام خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود مطرح کند.

کلین شیت سوشا، نزدیکی های صعود

به گزارش خبرنگاران ،از وقتی سوشا مکانی به نروژ برگشته و برای میوندالن بازی نموده، هیچ شکستی در کارنامه این تیم ثبت نگردیده است. آمار میوندالن در 8 بازی اخیر که سوشا را در ترکیب خود داشته، کسب 6 برد و 2 تساوی است. یعنی 20 امتیاز که باعث گردیده میوندالن از اواسط جدول جدا گردد و نام خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود مطرح کند.

در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ دو نروژ، میوندالن میزبان آله سوند بود. میوندالن از 23 بازی 46 امتیاز به دست آورده بود و آله سوند هم با 49 امتیاز در صدر جدول قرار داشت. این بازی در حضور 3هزار تماشاگر در استادیوم ایساچسن برگزار گردید و در نهایت با پیروزی ارزشمند میوندالن به انتها رسید.

برای میوندالن، تونی بروچمن دانمارکی در دقایق 80 و 85 گل زد تا این تیم موفق گردد صدرنشین جدول را از پیش رو بردارد. سوشا مکانی 90 دقیقه در ترکیب میوندالن حضور داشت و با سیوهایی که انجام داد یکی از عوامل برد ارزشمند تیمش بود. حالا میوندالن از 24 بازی 49 امتیاز به دست آورده و همچنان در تعقیب آله سوند است. میوندالن تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آله سوند، در رده دوم جدول قرار گرفته است.

نکته جالب اینکه وایکینگ هم 49 امتیاز اندوخته و در رده سوم حضور دارد. این 3 تیم، 6 هفته مانده به انتها رقابت ها مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر نروژ محسوب می شوند. از بین این تیم ها دو تیم مستقیم به لیگ برتر نروژ صعود می نمایند و یکی هم بعد از موفقیت در پلی اف مجوز حضور در بالاترین سطح باشگاهی در نروژ را به دست می آورد.

12

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 296

به "کلین شیت سوشا، نزدیکی های صعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلین شیت سوشا، نزدیکی های صعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید