کارهایی که باید در ژوهانسبورگ انجام داد

به گزارش نوای پرنده پارسی، ژوهانسبورگ بزرگ ترین شهر کشور آفریقای جنوبی است که برخلاف گذشته گردشگران بسیاری برای بازدید از جاذبه ها و زیبایی های آفریقا به آن سفر می نمایند. برای آشنایی بیشتر با ژوهانسبورگ و کارهایی که می توان در این شهر انجام داد، با خبرنگاران همراه شوید!

کارهایی که باید در ژوهانسبورگ انجام داد

ژوهانسبورگ یکی از 50 کلانشهر جهان است که هیچ دریا یا رودخانه ای در نزدیکی آن وجود ندارد. ولی با داشتن تعداد بیشماری از کافه، رستوران و مراکز تفریحی به کعبه آمال گردشگران تبدیل شده است. در این شهر موقعیت های بسیاری متناسب با سلیقه و روحیه برای ماجراجویی و کارهای هیجان انگیز فراهم است. در این مقاله نگاهی کوتاه به بخشی از کارهایی خواهیم داشت که می توان در این شهر زیبا انجام داد.

گردش در خیابان چهارم در Parkhurst

خیابان چهارم مشهورترین خیابان شهر ژوهانسبورگ است که مرکز کافه و رستوران های بسیاری است. در این خیابان می توان صبحانه ای بی نظیر را در رستوران هایی مانند اسپرسو (Espresso) یا The Wolfpack صرف کرد. در این رستوران ها همبرگرهای بسیار خوشمزه ای سرو می شوند. البته این خیابان برای صرف غذا در هنگام عصر نیز مکان بسیار مناسبی است.

تماشای آسمان زیبای ژوهانسبورگ

آسمان شهر ژوهانسبورگ به رعد و برق های دیدنی و غروب های زیبایش شهرت دارد. به عبارت دیگر، یکی از خاطره های زیبایی که می توان از این شهر به یادگار برد، محو شدن در تماشای نور خورشید در بالای تپه Northcliff است. برای تماشای این مناظر دل انگیز کافی است تا مقداری خوراکی و نوشیدنی را در سبد پیک نیک خود گذاشته و از تماشای غروب زیبای آفتاب نهایت لذت را ببرید.

گردش در خیابان های Soweto

اگر به ژوهانسبورگ سفر می کنید، به هیچ عنوان فرصت بازدید از Soweto را از دست ندهید. شهر کوچکی در نزدیکی شهر ژوهانسبورگ با پیشینه تاریخی غنی که بازدید از آن با دوچرخه برای گردشگران جالب تر خواهد بود. حتی می توان در بعضی از کافه ها توقف نموده و با افراد بومی صحبت کرد و از غذاهای محلی مانند برعای چشید. در بازدید از این شهر نباید فراموش کنید تا سری به خیابان Vilikazi بزنید، زیرا دو تن از برندگان جایزه نوبل (نلسون ماندلا و اسقف اعظم دزموند توتو) از ساکنان این خیابان هستند.

قدم زدن در Maboneng Precinct

Maboneng به معنی محل نورانی در بخش شرقی ژوهانسبورگ قرار گرفته است و پاتوق معمارها، طراحان مد و شیفتگان غذا است. در واقع در این محل می توان تلفیق انرژی و خلاقیت را مشاهده کرد. البته در این منطقه فروشگاه و گالری های هنری متعددی نیز وجود دارند که مشهورترین آن ها بهترین هفته بازار آفریقای جنوبی است که هر یکشنبه صبح برپا می گردد.

بازدید از غارهای Sterkfontein

آیا علاقه مند هستید تا در زمان به عقب برگردید؟ با بازدید از این غارها این امکان برای شما فراهم می گردد تا تصاویر و احتمال های جدیدی در خصوص بشر اولیه در ذهن تان پدیدار گردد. در حین گردش از دالان های این غارها اطلاعات جدیدی را در خصوص سایت میراث جهانی یونسکو و محل کشف قدیمی ترین شواهد و بقایای مربوط به بشر ماقبل تاریخ، جمجمه خانم پلز، کسب کنید. منبع: urbanadventures

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: کجارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3718

به "کارهایی که باید در ژوهانسبورگ انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که باید در ژوهانسبورگ انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید