چینی: شفر باید از تجربیات 50 ساله اش برابر السد استفاده کند، استقلال برای گل زدن عجله نکند

به گزارش نوای پرنده پارسی، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، وینفرد شفر باید از تجربیات 50 ساله اش در بازی برگشت مقابل السد استفاده کند تا زمینه ساز پیروزی آبی پوشان گردد.

چینی: شفر باید از تجربیات 50 ساله اش برابر السد استفاده کند، استقلال برای گل زدن عجله نکند

علی چینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شرایط استقلال و اینکه برخی معتقدند آبی پوشان آغاز مقتدرانه ای در لیگ سال جاری نداشته اند، گفت: استقلال قبل از آغاز فصل تغییراتی داشت و چند بازیکن تأثیرگذارش را از دست داد. در ضمن بازیکنان جدید هم احتیاج به زمان دارند تا با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند و شرایط تیم را درک نمایند.

وی نقش کادر فنی را در انسجام تیم استقلال مهم دانست و گفت: استقلال بدنسازی را در ترکیه با تمامی نفرات انجام نداد و تنها بخشی از بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند. امیدوارم که شرایط تیم در ادامه مسابقات بهتر گردد و بازیکنان ضمن ارتقای بدنی به هماهنگی کامل برسند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ سال جاری هم خاطر نشان کرد: لیگ سال جاری متفاوت است و تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن، پدیده و ... برای قهرمانی کوشش می نمایند. قطعاً هر تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد، قهرمان خواهد شد و امیدوارم این عنوان به استقلال تهران برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند در بازی برگشت برابر السد امیدوار به صعود باشد؟، گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و باید دید استراتژی شفر برای بازی برگشت چه خواهد بود. استقلال باید منطقی بازی کند و برای گل زدن عجله نداشته باشد، چون ممکن است السد گل بزند و این اتفاق کار تیم را بسیار سخت خواهد نمود. کار استقلال سخت است، ولی صعود غیرممکن نیست و شفر باید از تجربیات 50 ساله اش برابر السد استفاده کند.

چینی که در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال پیوند اعضاست در خاتمه توضیح داد: ما اردویی را از روز بیستم تا بیست ودوم شهریورماه برگزار خواهیم کرد و از آنهایی که پیوند اعضا داشته و توانایی فوتبال بازی کردن دارند، تقاضا داریم که در سایت فدراسیون پیوند اعضا ثبت نام نمایند تا بتوانیم بهترین ها را انتخاب کنیم و حق فردی ضایع نگردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 222

به "چینی: شفر باید از تجربیات 50 ساله اش برابر السد استفاده کند، استقلال برای گل زدن عجله نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی: شفر باید از تجربیات 50 ساله اش برابر السد استفاده کند، استقلال برای گل زدن عجله نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید