چگونه شکست پروجا به سود تیم ملی ایران است؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: تیم والیبال پروجا امشب در پنجمین دیدار پلی آف سری A1 والیبال ایتالیا به مصاف پیاچنزا می رود.

چگونه شکست پروجا به سود تیم ملی ایران است؟

به گزارش خبرنگاران، دیدار پنجم پلی آف نیمه نهایی سری A1 والیبال ایتالیا از ساعت 20 به وقت تهران در سالن پالا بانکا شهر پیاچنزا شروع می شود. در این دیدار سرنوشت ساز، بازیکنان اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از 2 پیروزی 3 بر 2 و 2 شکست مقابل تیم کوپرا الیور پیاچنزا میهمان این تیم قدرتمند هستند.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را لوبه بانکا مارچه ماچه راتا با 3 پیروزی متوالی مقابل کاسا موده نا به سود خود انتها داد تا جایگاه خود را در فینال تثبیت کند.

در سری A1 والیبال ایتالیا فقط دیدار فینال نهایی و مشخص تیم های قهرمان و نایب قهرمان اهمیت دارد و به همین خاطر دیداری با عنوان رده بندی برگزار نخواهد شد. بنابراین اگر بازیکنان بوبان در تیم پروجا، بازی پنجم پلی آف را به پیاچنزا ببازند، او در اولین فرصت به تهران می آید تا تیم ملی برای حضور در لیگ جهانی والیبال که از 9 خرداد برای ایران شروع می شود، آماده کند.

اگر پروجا که با رسیدن به فینال جام حذفی، شگفتی ساز سری A1 والیبال ایتالیا لقب بگیرد، حداقل تا 11 اردیبهشت (زمان برگزاری دیدار سوم فینال) در ایتالیا خواهد بود. بنابراین شکست پروجا در بازی امشب مقابل پیاچنزا به سود تیم ملی والیبال است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2658

به "چگونه شکست پروجا به سود تیم ملی ایران است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه شکست پروجا به سود تیم ملی ایران است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید