چکیده دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور منتشر شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، چکیده دیدگاه ها و نقطه نظرات استادان و صاحب نظران دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از سوی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منتشر شد.

چکیده دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور منتشر شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، نقش آفرینی دانشگاه ها در جامعه در ابعاد مختلف خود می تواند باعث رونق و شکوفایی جامعه شود. لازمه ایجاد تغییر در نگاه جامعه نسبت به دانشگاه مستلزم هدایت دانشگاه برای درک بهتر نیازهای جامعه است. این امر باعث خواهد شد که جامعه به دانشگاه به عنوان پشتوانه علمی، قدرتمند و کارساز در حل مسائل و مسائل اعتماد کند.

بر این اساس، تفکر دانشگاهی باید در کنار نیروهای فعال جامعه باشد تا بتواند چرخ های اقتصاد را در مسیری درست هدایت کند به نحوی که تاب آوری در مقابل انواع مسائل داخلی و خارجی را داشته باشد و در برابر هر حادثه ای، مسیری از پیش مشخص شده داشته باشد.

در این راستا برگزاری نشست هم اندیشی مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با جمعی از فرهیختگان، صاحب نظران و استادان دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری در ابتدای سال 1398 آغازی خواهد بود برای ورودی اثرگذار و نقش آفرین در این موضوع ها، از همین رو امید است چنین نشست های هم اندیشی بتواند راهکارهای مناسب و عملی را برای تعامل هر چه بیشتر بین دانشگاه و جامعه فراهم سازد و نتایج آن هم برای دانشگاه و هم جامعه مفید واقع شود.

فایل چکیده دیدگاه ها و نقطه نظرات استادان و صاحب نظران دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از اینجا قابل دسترسی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1141

به "چکیده دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چکیده دیدگاه های اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید