پیشنهاد جیسون رضائیان به پمپئو و ظریف

به گزارش نوای پرنده پارسی، رضاییان طی مقاله ای در یک رسانه آمریکایی پیشنهاد مناظره وزرای خارجه ایران و آمریکا را مطرح نموده است.

پیشنهاد جیسون رضائیان به پمپئو و ظریف

به گزارش خبرنگاران، به نقل از واشنگتن پست، رضاییان در این مطلب نوشت: این دو نفر قصد دارند امتیازاتی از طرف مقابل خود بگیرند و تنها چیزی که وجود ندارد، زمین بازی است.

به گفته وی اگر این مناظره در تهران نباشد، چرا در نیویورک آن را نگذارند؟ در محل استقرار دیپلماتهای ایران و در خلال برگزاری مجمع عمومی سالانه سازمان ملل و به صورت پخش زنده برای دنیایان فراهم گردد. آیا عادلانه تر از این می تواند باشد؟

رضائیان علت تحریم های آمریکا علیه ظریف را رد درخواست پمپئو برای سفر به تهران و همچنین درخواست مصاحبه با رسانه های ایران عنوان می نماید.

گفتنی است که حدود یک ماه پیش مقامات آمریکایی اعلام نموده بودند که قصد دارند ظریف را تحریم نمایند ولی بعضی از رسانه های غربی در آن زمان گزارش دادند که آمریکا احتمالا به خاطر عواقب این موضوع در تصمیم خود تجدیدنظر خواهد نمود ولی روز چهارشنبه به وقت محلی آمریکا وزیر امور خارجه کشورمان را در لیست تحریمی خود قرار دادند.

آمریکایی ها همچنین در سفر اخیر ظریف به نیویورک برای شرکت در نشست سازمان ملل محدودیت هایی را برای تردد او وضع نموده بودند. چنانکه او فقط می توانست به دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل، ساختمان سازمان ملل و همچنین محل اقامت خود در نیویورک تردد داشته باشد.

به دنبال تحریم وزیر امور خارجه کشورمان، ظریف در حساب توییتری خود نوشت: دلیل اینکه آمریکا مرا تحریم نموده این است که من سخنگوی اول ایران در سراسر دنیا هستم.

وی اضافه کرد: این حقیقت واقعا دردناک است؟ این اقدام تاثیر روی من یا خانواده ام ندارد. چون من دارایی یا منافعی خارج از ایران ندارم. از شما تشکر می کنم که مرا به عنوان چنین تهدید بزرگی برای اهدافتان محسوب می کنید.

310311

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1781

به "پیشنهاد جیسون رضائیان به پمپئو و ظریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد جیسون رضائیان به پمپئو و ظریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید