پیام قلعه نویی درباره حضورش در تیم ملی، اسکوچیچ سرمربی می شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، در حالی که دراگون اسکوچیچ قرار است به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی شود امیر قلعه نویی دیگر گزینه فدراسیون فوتبال برای تیم ملی امروز با انتشار پیامی رسماً اعلام کرد که به پیشنهاد فدراسیون پاسخ منفی داده و نتوانسته خودش را برای حضور در این تیم قانع کند!

پیام قلعه نویی درباره حضورش در تیم ملی، اسکوچیچ سرمربی می شود

قلعه نویی که در روزهای گذشته با باشگاه سپاهان برای جدایی و حضور در تیم ملی چالش هایی داشت، امروز با انتشار پیامی نوشت: هیچ گاه از جنگ فرار نکردم و از پذیرفتن چالش ها، شانه خالی نکردم. پیشنهاد جدی و نهایی برای قبول مسئولیت تیم ملی کشورمان داشتم اما نتوانستم خودم را قانع کنم تا این پیشنهاد را بپذیرم. با اینکه مثل همیشه در شرایط پیچیده، فدراسیون سخت تیم ملی به عنوان گزینه مربی گری انتخاب شدم، اما از فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و آنهایی که فارغ از رنگ ها و حب و بغض ها حمایت کردند، تشکر می کنم.

همچنین عذر مرا بپذیرید چون قرار نبود سربازی برای وطن حق الناسی را به گردن من بیندازد که در برابر مردم اصفهان شرمنده شوم. سرمربی گری تیم ملی بزرگترین افتخار است اما باید بپذیریم که به قرارداد حرفه ای و اخلاقی هم متعهد باشم. در سپاهان هم برای منافع کشورم تلاش خواهم کرد و برای مربی آینده تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. دوستدار ایران و مردم آن هستم و خواهم بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3703

به "پیام قلعه نویی درباره حضورش در تیم ملی، اسکوچیچ سرمربی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام قلعه نویی درباره حضورش در تیم ملی، اسکوچیچ سرمربی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید