پوشک هوشمند؛ چشم سوم والدین!

به گزارش نوای پرنده پارسی، شرکت های پروکتر(Procter) و گمبل(Gamble) که از شرکت های مادر شرکت پمپرز(Pampers) هستند با همکاری شرکت وریلی (Verily) که به شرکت خواهر گوگل معروف است، پوشک های هوشمندی توسعه داده اند.

پوشک هوشمند؛ چشم سوم والدین!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، پوشک های هوشمند مذکور لومی (Lumi) نام دارند و قادر به نظارت بر خواب، خوراک و الگوهای خواب بچه ها هستند.

لومی دارای دو بسته پوشک، دو حسگر جداشدنی و قابل استفاده مجدد و یک دوربین متصل به وای فای است. این دوربین به والدین اجازه می دهد تا کودک خود را در حالیکه خوابیده است مشاهده نمایند.

حسگرهای مذکور رطوبت پوشک کودک را تشخیص می دهند و جزئیات را به صورت اتوماتیک به برنامه لومی در گوشی های هوشمند والدین ارسال می نمایند. والدین به وسیله برنامه مذکور نه تنها می توانند از رطوبت پوشک کودک خود مطلع شوند بلکه می توانند از آن طریق بر الگوهای خواب فرزندان خود نیز نظارت نمایند و از دمای اتاق کودک نیز مطلع شوند. یکی دیگر از نکات جالبی که این برنامه ارائه می دهد این است که به والدین می گوید که آنها هر چند ساعت یک بار به فرزندان خود غذا داده اند.

این شرکت هنوز قیمت این پوشک ها را اعلام نکرده است اما بنا بر گزارش ها عرضه این پوشک ها سال آینده در آمریکا شروع خواهد شد. برنامه پوشک مذکور نیز بر روی دو سیستم عامل اندروید و آی.او.اس قابل اجرا خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1673

به "پوشک هوشمند؛ چشم سوم والدین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشک هوشمند؛ چشم سوم والدین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید