پرونده تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل آمریکا بسته شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، دومین مرحله از نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی دنیا که به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می گردد، شامگاه امروز یکشنبه با دیدار تیم های ملی ایران و آمریکا در بلغارستان پیگیری شد که طی آن ملی پوشان کشورمان تن به شکست 3 بر صفر دادند. تیم ملی والیبال در حالی به مصاف آمریکا رفت که شانسی برای صعود به مرحله بعد نداشت و با این شکست پرونده شاگردان کولاکوویچ با کسب 4 پیروزی، 4 شکست و 12 امتیاز در مسابقات بسته شد.

پرونده تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل آمریکا بسته شد

* نتایج ست شماری:

ست نخست: 25 بر 23 به سود آمریکا

ست دوم: 26 بر 24 به سود آمریکا

ست سوم: 26 بر 24 به سود آمریکا

سعید معروف، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، علی شفیعی و امیر حسین توخته برای ایران و شوجی، پچ، لانگلوا، مک دانل، جندریک و آوریل برای آمریکا آغاز کنندگان بازی بودند. جان اسپراو در این دیدار از تیم دوم خود استفاده کرد چرا که صعود آمریکا به مرحله بعد مسابقات پیش از آغاز دیدار با ایران قطعی شده بود.

تیم ملی والیبال در مرحله دوم رقابت ها در گروه G با تیم های آمریکا، کانادا و بلغارستان همگروه بود و در آخرین بازی گروه G دو تیم بلغارستان و کانادا امشب به مصاف هم خواهند رفت.

در مرحله دوم مسابقات، 16 تیم حاضر در 4 گروه 4 تیمی تقسیم شده اند که پس از انتها رقابت های این مرحله نیز صدرنشین های هر گروه به همراه دو تیم برتر سایر گروهها پیروز به صعود به مرحله سوم خواهند شد. در مرحله سوم نیز دو گروه سه تیمی تشکیل و تیم ها رقابت خواهند کرد که در انتها این مرحله نیز دو تیم حذف و 4 تیم برای مشخص فینالیست ها با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت های والیبال قهرمانی دنیا هر چهار سال یک بار برگزار می گردد و تیم ملی ایران که در سالهای 1970، 1998، 2006، 2010 و 2014 حضور داشته است، پیروز شد در دوره گذشته عنوان ششمی را کسب کند که بهترین مقام کسب شده در ادوار رقابت های قهرمانی دنیا برای والیبال ایران بوده است.

جدول رده بندی گروه G مسابقات والیبال قهرمانی دنیا در مرحله دوم نیز به این توضیح است:

1- آمریکا با 8 پیروزی و 22 امتیاز

2- بلغارستان با 4 پیروزی و 12 امتیاز

3- ایران با 4 پیروزی و 12 امتیاز

4- کانادا با 4 پیروزی و 11 امتیاز

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2901

به "پرونده تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل آمریکا بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل آمریکا بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید