پرسپولیس بی پول شد؛ فسخ قرارداد با کارگزار خواست

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نامه ای رسمی خواستار فسخ قرارداد با کارگزار رسمی برند سرخپوشان شد تا این باشگاه بار دیگر با جدالی دوباره بر س انتخاب حامیان اقتصادی روبرو گردد.

پرسپولیس بی پول شد؛ فسخ قرارداد با کارگزار خواست

کارگزار برند باشگاه پرسپولیس که از اواسط فصل گذشته با این مجموعه قراردادی را تحت عنوان درآمدزایی در دوران مدیرعاملی محمدحسن انصاریفرد منعقد نموده بود پس از رفتن وی با چالش در ادامه همکاری روبرو شد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس فراوان تن به ادامه همکاری با این کارگزاری طبق الحاقیه جدید که در آن مبلغ 110 میلیارد تومان به عنوان کف قرارداد در هر سال در نظر گرفته شده بود داد تا مهرداد هاشمی عضو وقت هیات مدیره به دلیل مخالفت جدی با آن تن به استعفا دهد.

با این حال مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس به همکاری با این مجموعه ادامه داد تا بتواند مسائل اقتصادی گذشته سرخ ها را با پرداخت تمام و کمال مطالبات بازیکنان در زمستان سال گذشته حل و فصل کند.

وی در ادامه توانست با استفاده از همین منبع اقتصادی، طلب سنگین یک میلیون و 113 هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پیشین این تیم را پرداخت کند تا سرخ ها مدت کوتاهی از حضور در جابجایی تابستانی محروم باشند و یحیی گل محمدی بتواند سایر بازیکنان مد نظرش را در روزهای خاتمهی این پنجره به خدمت بگیرد.

با این حال باشگاه پرسپولیس از زمان حضور جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه کمترین دریافتی را از کارگزاری داشته است تا او در روزهای ابتدایی حضورش مجبور به دریافت قرض 30 میلیارد تومانی گردد.

سمیعی به دلیل محدودیت های موجود در قرارداد با حامیان اقتصادی نتوانست اسپانسر دائم برای فصل جاری سرخ ها بگیرد و مجبور به دریافت قرض شد تا با بازیکنان فعلی تیم بابت مطالبات خود تسویه نموده و قسط اول قرارداد آنها را پرداخت کند.

کارگزاری باشگاه پرسپولیس به قرارداد خود با این باشگاه به طور تمام و کمال عمل نموده است و از قرار معلوم طبق مفاد اقتصادی مندرج در آن کف قراردادی خود را پرداخت نموده است و پولی تا خاتمه سال 1399 به حساب پرسپولیسی ها واریز نخواهد کرد.

با این حال مدیرعامل باشگاه معتقد است کارگزاری این باشگاه طبق همین قرارداد پول های زیادی دریافت نموده است و باید درصدی از آن را به حساب پرسپولیس واریز کند.

سمیعی در حالی اصرار به فسخ قرارداد با کارگزاری باشگاه دارد که قرار است جلسه ای برای داوری درباره این موضوع در وزارت ورزش برگزار شده تا تکلیف ادامه همکاری دو طرف معین گردد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در آستانه ورود به بازار بورس قرار گرفته است و قرار است سهام آن در اختیار مردم باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6392

به "پرسپولیس بی پول شد؛ فسخ قرارداد با کارگزار خواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بی پول شد؛ فسخ قرارداد با کارگزار خواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید