هیچ بازیکنی بزرگتر از تراکتور نیست، رفتار رشیدمظاهری حرفه ای نبود

به گزارش نوای پرنده پارسی، مرتضی اسدی در مصاحبه با خبرنگاران، راجع به صعود تراکتور به فینال جام حذفی با پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: خوشبختانه تراکتور توانست در دیداری که مستحق برد بود به پیروزی برسد و راهی فینال گردد. تمرکز بازیکنان در این مسابقه کافی بود تا آنها با رسیدن به فینال جام حذفی، راهی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

هیچ بازیکنی بزرگتر از تراکتور نیست، رفتار رشیدمظاهری حرفه ای نبود

پیشکسوت باشگاه تراکتور درباره شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی جام حذفی افزود: این موضوع با توجه به تاریخ باشگاه و شرایط فعلی بازیکنان این تیم دور از دسترس نیست. فشار روحی و روانی هفته های پایانی لیگ برتر روی بازیکنان نیست. آنها با افکار مثبت در فینال حاضر می شوند. تراکتور هروقت در رختکن و بخش مدیریتی آرامش داشته به موفقیت رسیده است.

وی درباره قهر رشید مظاهری از تراکتور و غیبت در بازی این تیم در نیمه نهایی جام حذفی یادآور شد: رفتار رشید مظاهری در آستانه بازی با نفت مسجدسلیمان این اتفاقات ناشی از مدیریت بد در رختکن و حتی باشگاه است. چرا یک بازیکن باید به خودش اجازه بدهد مقابل باشگاه بایستد و برای تیم شرط بگذارد؟! او نباید تیم را تهدید می کرد و رفتار او کاملا غیر حرفه ای بود. قطعا باید مدیریت صحیح رقم بخورد تا چنین مشکلاتی دوباره رقم نخورد.

اسدی که سال ها بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته بود بیان نمود: به نظرم هیچ بازیکنی عظیمتر از تراکتور نیست. هرکس دلش با تیم نیست نباید بماند. باشگاه عظیم احتیاج به بازیکن حرفه ای دارد. رشید مظاهری وابسته به تراکتور است و نباید اسمی که با تراکتور دست و پیدا نموده باعث خودنمایی اش گردد. او باید افتخار کند که در تیم حضور دارد. طرفداران تراکتور همیبشه پشت بازیکنان با غیرت خود هستند. او و امثال مظاهری باید آرزوی پوشیدن پیراهن تیم و ماندن در این تیم را نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4999

به "هیچ بازیکنی بزرگتر از تراکتور نیست، رفتار رشیدمظاهری حرفه ای نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ بازیکنی بزرگتر از تراکتور نیست، رفتار رشیدمظاهری حرفه ای نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید