هشدارهای هواشناسی استان کرمانشاه به مردم و مسئولان

به گزارش نوای پرنده پارسی، محمد خسروی در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص آخرین پیش بینی اجرا شده از وضعیت هوای استان گفت: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی، از شب گذشته تا اواخر روز سه شنبه، سامانه فعال بارشی جو استان را تحت تأثیر قرار می دهد.

هشدارهای هواشناسی استان کرمانشاه به مردم و مسئولان

وی اضافه کرد: این سامانه در برخی ساعات سبب وزش باد شدید، بارندگی سنگین، رعدوبرق و در برخی نقاط رگبار تگرگ می شود.

این مسئول شرح داد: شرایط ناپایدار از اواخر روز یکشنبه تا ظهر دوشنبه و طی ساعاتی از بعدازظهر سه شنبه شدت بیشتری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود، بارش شدید باران سبب آبگرفتگی معابر عمومی، رواناب و احتمالاً در برخی نقاط جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از روز دوشنبه بارش علاوه بر ارتفاعات، در برخی نواحی سردسیر نیز بصورت برف مشاهده می شود.

وی خطاب به مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم برای جلوگیری از مسائل و مخاطرات احتمالی نیز هشدارهایی داد و گفت: مسئولان تمهیدات لازم جهت اطلاع رسانی و اسکان مسافران محترم نوروزی را اتخاذ کنند.

خسروی بر پاک سازی کانال ها، آبگذرها و راه های خروج آب ساختمان ها و دهانه پل ها و… تاکید کرد و اضافه کرد: مردم و مسافران از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها پرهیز کنند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در پایان بر پرهیز از ترددهای غیرضرور و احتیاط بیشتر در هنگام رانندگی طی این روزها نیز تاکید کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1044

به "هشدارهای هواشناسی استان کرمانشاه به مردم و مسئولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدارهای هواشناسی استان کرمانشاه به مردم و مسئولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید