نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در سمنان افزایش یافت

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: نظارت بر مرکز های توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی استان در ماه مبارک رمضان با هدف تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی افزایش یافت.

نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در سمنان افزایش یافت

به گزارش از ، حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: طرح افزایش نظارت بر مراکز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی از اول ماه مبارک رمضان شروع شده و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

او اضافه نمود: 28 نفر از کارشناسان دامپزشکی در قالب 18 گروه ثابت و سیار نظارت بر واحد های عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی در استان سمنان را بر عهده دارند.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان یادآور شد: از مجموع 18 گروه نظارت بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی در استان سمنان 11 گروه سیار بوده و در هشت شهرستان استان دستکم یک گروه ثابت نظارت را بر عهده دارد.

حمیدرضا حسینی خاطرنشان کرد: نظارت بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی از هشت صبح شروع شده و تا اذان مغرب ادامه دارد تا شهروندان با اطمینان مواد غذایی مورد نیاز خود را خرید کنند.

او یادآور شد: از شنبه هفته جاری که نظارت بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی مانند قصابی ها در استان سمنان افزایش یافت، مورد مشکوک و کشف فرآورده دامی غیر بهداشتی گزارش نشده است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان شرح داد: شهروندان می توانند هر گونه تخلف و موارد مشکوک را با تماس با شماره 1512 به کارشناسان دامپزشکی استان به منظور بررسی موضوع اعلام کنند.

پایانی پیام / م

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4427

به "نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در سمنان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در سمنان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید