نصیرزاده: مساوی با پرسپولیس پاداش دارد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرعامل ماشین سازی غیبت مهاجم اصلی تیمش برابر پرسپولیس را غیبت او در تمرین آخر این تیم بیان کرد.

نصیرزاده: مساوی با پرسپولیس پاداش دارد

به گزارش خبرنگاران، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل ماشین سازی شنبه شب و پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: همان طور که به استقلال باختیم و پاداش دادیم، برای این تساوی هم به بازیکنان مان پاداش خواهیم داد. از نتیجه نمی توان راضی نبود اما شایسته پیروزی بودیم. اگر مهاجم ما مصدوم نمی شد می توانستیم در این دیدار برنده شویم.

او درباره این که قرار است ماشین سازی سال بعد هم این گونه مدیریت گردد؟ شرح داد: افکارتان را درست کنید. تیم هایی که 4 ماه است این گونه مدیریت می شوند با تیم هایی که 40 سال است به این شکل مدیریت می گردد متفاوت هستند. شما بروید و از آقای وزیر بپرسید که چه زمانی قرار است پرسپولیس و استقلال را انتقال دهد، آن گاه ما درباره ماشین سازی صحبت می کنیم.

نصیرزاده درباره داوری گفت: به نظرم داور در اعلام پنالتی عجله کرد. هم چنین یاری داور می توانست یک هند را که در دو قدمی او رقم خورد اعلام کند اما این کار را نکرد. داوران ما اگر می خواهند بزرگ شوند، باید در این دیدارها خوب حاضر شوند. پنالتی به هیچ وجه درست نبود و داور در نتیجه بازی تأثیرگذار بود.

وی در سرانجام درباره علت غیبت خالقی فر گفت: این قضیه نباید رسانه ای می شد. او در جلسه تمرینی آخر ما شرکت نکرد و به خاطر همین از فهرست تیم خط خورد. مصدومیتی در کار نبود و او به علت بی نظمی برابر پرسپولیس حاضر نشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1270

به "نصیرزاده: مساوی با پرسپولیس پاداش دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: مساوی با پرسپولیس پاداش دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید