نخستین تصویر زنده از گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، ساعاتی قبل یکی از کاربران سایت Reddit یک تصویر زنده از گوشی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ منتشر کرد. اگرچه این تصویر کیفیت چندان مناسبی ندارد و سرشار از نویز است، ولی در هر صورت بعضی از ویژگی های ظاهری گلکسی اس 10 پلاس را می توانیم مشاهده کنیم.

نخستین تصویر زنده از گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد

اولین چیزی که در این عکس توجه را جلب می نماید، دوربین سلفی دوگانه موجود در سمت راست بخش فوقانی نمایشگر است که همانند رندرهای منتشر شده، در داخل نمایشگر واقع شده است. همچنین در پایین نمایشگر هم می توانیم دکمه های مربوط به رابط کاربری One UI را مشاهده کنیم.

این گوشی در یک کیس محافظ مربعی شکل واقع شده است و به همین خاطر بخش های زیادی از طراحی آن مخفی مانده است. معمولا شرکت های سازنده گوشی ها، این گجت ها را به همراه کیس های مخصوص به بعضی از کارمندان خود می دهند تا آن ها را مورد آنالیز قرار دهند. طبق اعلام سامسونگ، این گوشی در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) رسما معرفی می گردد و باید انتظار بهره گیری از نمایشگر QHD پلاس، تراشه اسنپدراگون 855 (و اگزینوس 9820)، حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم، دوربین سه گانه اصلی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را داشته باشیم.

منبع: Android Authority

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 725

به "نخستین تصویر زنده از گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصویر زنده از گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید