می خواهم کنار دیبالا و ایگواین بازی کنم

به گزارش نوای پرنده پارسی، کریستیانو رونالدو با ارسال سیگنالی برای مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس گفت مایل است در خط حمله در کنار دیبالا و ایگواین بازی کند.

می خواهم کنار دیبالا و ایگواین بازی کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ یوونتوس که در ملاقات اخیر این تیم مقابل لورکوزن به مدت سی دقیقه در کنار ایگواین و دیبالا بازی نموده بود می گوید از بازی در این خط حمله سه نفره راضی است و ترجیح می دهد در ادامه هم در کنار آنها بازی کند.

رونالدو در این باره گفت: من با دیبالا و ایگواین راحتم. ما همدیگر را عالی درک می کنیم. البته تصمیم با مربی است ولی ما با همدیگر خیلی خوب کار می کنیم.

مائوریتزیو ساری هم در پاسخ به پیغام رونالدو به خبرنگاران گفته بود: نمی دانم که آیا می توانیم از اول بازی از آنها در کنار هم استفاده کنیم یا نه. من در این بازی منتظر ماندم تا شرایط ایده آل برای استفاده همزمان از هر سه نفر آنها بوجود بیاید. اگر در نیمه اول از سه نفر آنها استفاده می کردم نتیجه احتمالا چیز دیگری می شد. وقتی احساس کردم تیم آلمانی در حال کم آوردن است آنها را با هم در پیشانی خط حمله گذاشتم. البته معنی اش این نیست که این فرمول به زودی مدام تکرار می گردد، حداقل از اول بازی شاهد چنین چیزی نخواهیم بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3302

به "می خواهم کنار دیبالا و ایگواین بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهم کنار دیبالا و ایگواین بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید