مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت گوشی تاشو سامسونگ و هواوی تا گوشی ZTE با دوربین سلفی دوگانه

به گزارش نوای پرنده پارسی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت گوشی تاشو سامسونگ و هواوی تا گوشی ZTE با دوربین سلفی دوگانه

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

پس از ماهها رقابت سخت بین برندهای سرشناس دنیای فناوری در مورد فراوری گوشی های تاشو به نظر می رسد برنده احتمالی این میدان سامسونگ خواهد بود چرا که شرکت هواوی اعلام نموده میت ایکس هنوز آماده ورود به بازار نیست در حالی که سامسونگ اعلام نموده به زودی گلکسی فولد را وارد بازار می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از کارهایی که کاربران توییتر یا سایر شبکه های اجتماعی باید هر چند وقت یکبار انجام دهند، تغییر رمز است. درواقع با تغییر رمز می توانید امنیت سیستمهای خود را تامین کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک کودک 6 ساله کره ای پیروز شد با درامدهای حاصل از فعالیت های خود در فضای مجازی و به ویژه یوتیوب یک واحد آپارتمان 6.4 میلیون پوندی در یکی از بهترین مناطق در سئول؛ پایتخت کره جنوبی خریداری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی V30 ال جی به روزرسانی جدیدی از اندروید پای را دریافت کرد. این به روزرسانی در شرایطی از سوی ال جی فعال می گردد که اندروید Q در آستانه همه گیر شدن است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ وعده داده که به زودی گلکسی بادز یا هدفون های بیسیم خود را در رنگبندی جدید طی رویداد رونمایی از گلکسی نوت 10 به کاربران معرفی می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برند ZTE یک درخواست اختراع را ثبت نموده است که نشان می دهد این برند به دنبال فراوری گوشی هوشمند با دوربین سلفی دوگانه است. این گوشی هوشمند طراحی منحصر به فردی خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1737

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت گوشی تاشو سامسونگ و هواوی تا گوشی ZTE با دوربین سلفی دوگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت گوشی تاشو سامسونگ و هواوی تا گوشی ZTE با دوربین سلفی دوگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید